مسئولیت شاهزاده ویلیام در دوران نقاهت همزمان شاه چارلز و کیت میدلتون سنگین‌تر می‌شود

در حالی که کیت میدلتون برای عمل جراحی شکمی از قبل برنامه‌ریزی‌شده، در بیمارستان بستری شد، شاه چارلز نیز قرار است هفته آینده تحت جراحی پروستات قرار بگیرد

شاهزاده ویلیام، شاهدخت کاترین و شاه چارلز سوم در یک قاب‌-AFP

گرانت هارولد، پیشخدمت سابق شاه چارلز، معتقد است شاهزاده ویلیام در این زمان که کیت میدلتون و شاه چارلز به دلایل درمانی وظایف سلطنتی‌شان را به‌طور موقت گذاشته‌اند، نقش پررنگ‌تری خواهد داشت و تحت فشار طیف گسترده‌تری از مسئولیت‌های سلطنتی قرار می‌گیرد.

در حالی که کاترین، شاهزاده خانم ۴۲ ساله ولز، روز سه‌شنبه ۱۶ ژانویه، برای عمل جراحی شکمی از قبل برنامه‌ریزی‌شده در بیمارستان بستری شد، کاخ باکینگهام اعلام کرد که شاه چارلز ۷۵ ساله نیز هفته آینده تحت جراحی پروستات قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب در چند هفته آینده، دو عضو کلیدی خانواده سلطنتی بریتانیا در عرصه عمومی حضور نخواهند داشت و بسیاری از مسئولیت‌ها به عهده شاهزاده ولز خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هارولد که قبل از به سلطنت رسیدن چارلز، هفت سال برای او کار می‌کرد، به نیویورک‌پست گفت: «سرکار نبودن دو عضو خانواده سلطنتی کاملا غیرمعمول است و فشار بیشتری بر ویلیام وارد می‌کند». 

طبق بیانیه کاخ کنزینگتون، اگرچه عمل جراحی کیت میدلتون «موفقیت‌آمیز» بود، او ۱۰ تا ۱۴ روز در کلینیک لندن بستری خواهد ماند و سپس «به خانه بازمی‌گردد تا دوران نقاهتش را بگذراند».

چارلز نیز پس از جراحی برای بهبودی و استراحت «دوران نقاهت کوتاهی» خواهد داشت که به معنای لغو حضور او در چند مراسم در اسکاتلند است که برای این هفته برنامه‌ریزی شده بود.

نیویورک‌پست همچنین به نقل از هارولد نوشت که بدون شک شاهزاده ادوارد، برادر کوچک شاه، و شاهدخت آن، تنها خواهر او، برای اجرای وظایف بیشتر وارد عمل می‌شوند.

علی‌رغم افزایش «فشار» بر ویلیام، هارولد خاطرنشان می‌کند که شاهزاده «سال‌ها به عنوان وارث تاج‌وتخت آموزش دیده» که او را برای به عهده گرفتن وظایف بیشتر آماده کرده است.

بیشتر از زندگی