بهترین لحظات مد کیت میدلتون در سال ۲۰۲۳‏

در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز در ماه مه، شاهدخت ولز به ترکیب رنگ میهن‌پرستانه‌ای از قرمز و سفید و آبی پایبند بود

کیت میدلتون در لباس‌های متفاوت / AFP

سال ۲۰۲۳ سال پرماجرایی برای خانواده سلطنتی بریتانیا و کیت میدلتون، یکی از برجسته‌ترین اعضای آن، بود.

از حضور باشکوه در جشن تاج‌گذاری شاه چارلز گرفته تا شرکت در عروسی سلطنتی اردن، شاهد سبک‌های جذابی بودیم که کیت برای شرکت در رویدادهای رسمی و غیررسمی انتخاب کرده بود. در ادامه، به برخی از بهترین‌های این سبک‌ها می‌پردازیم.

سبک به‌روز شده در مراسم جوایز بفتا

کیت میدلتون امسال در حالی در مراسم جوایز آکادمی فیلم بریتانیا، بفتا، حاضر شد که همان پیراهن الکساندر مک‌کویین را به تن داشت که سال ۲۰۱۹ در همین مراسم پوشیده بود. البته کیت برای پوشیدن مجدد این پیراهن تغییراتی در آن اعمال کرده بود. از جمله، تزیینات گل‌دار روی شانه پیراهن را با یک پارچه ابریشمی سفید جایگزین کرده بود و دستکش‌های مخمل مشکی اپرا پوشیده بود. از زیورآلات نیز یک جفت گوشواره آبشاری ۲۸ دلاری از زارا را انتخاب کرده بود.

سبک هماهنگ مادر و دختر در تاجگذاری شاه چارلز سوم

در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز در ماه مه، شاهدخت ولز به ترکیب رنگ میهن‌پرستانه‌ای از قرمز و سفید و آبی پایبند بود. او به‌جای تاج، یک سربند گل‌دوزی سه‌بعدی ساخته کلاه‌دوز جس کولت و الکساندر مک‌کویین بر سر گذاشته بود که از شمش نقره و کریستال ساخته شده و نخ نقره در آن کار شده بود. برگ‌های نقره‌ای سربند به عشق چارلز به طبیعت و فضای باز و تولد دوباره و عصر جدید برای سلطنت اشاره داشت.

نسخه مشابه این سربند بر سر شاهدخت شارلوت بود. انتخاب رنگ سفید برای پیراهن شاهدخت کوچک او را کاملا با مادرش هماهنگ کرده بود.

سبک صورتی در عروسی سلطنتی اردن

کیت میدلتون در اولین مراسم عروسی به‌نمایندگی از شاه چارلز سوم، همراه با همسرش شاهزاده ویلیام در مراسم ازدواج شاهزاده حسین، ولیعهد اردن، حاضر شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در مراسم عقد شاهزاده حسین و امیره رجوه، کیت با لباسی از خانه مد لبنانی الی صعب ظاهر شد و در جشن عروسی زوج سلطنتی اردن، به سراغ یکی از طراحان مورد علاقه‌اش، یعنی جنی پکهام رفت. این مدل پیراهن جنی پکهام که به اسم «لباس شب جورجیا» در وب‌سایت پکهام فهرست شده، به رنگ صورتی است و تمام پارچه آن غرق پولک است.

میدلتون برای تکمیل سبک سلطنتی‌اش به سراغ تاج «گره عشق» ملکه مری رفت که شاهزاده دایانا نیز سال‌ها پیش بر سر گذاشته بود.

دامن پلیسه در بازگشایی گالری ملی پرتره

در بازگشایی گالری ملی پرتره در ماه ژوئن، کیت میدلتون با لباس مارک «سلف پرتره» با انتخاب ژاکت تویید و دامن پلیسه‌ لَخت، دو سبک متفاوت را با یکدیگر به‌خوبی هماهنگ کرد.

کیف دستی کوچک شانل و کفش‌های پاشنه‌دار آکوازورا سبک شاهدخت ولز را تکمیل می‌کرد.

سبک زمستانی سفید در کنسرت کریسمس

کیت در کنسرت «با همدیگر» (Together) خود در کریسمس در کلیسای وست مینستر لندن در ماه دسامبر، از سر تا پا سفید پوشیده بود.

لباس‌های او شامل یک کت کریس کر (Chris Kerr)، ژاکت کیلتین (Kiltane)، و شلوار فاق بلند هلند کوپر بود که با کیف  ۵۰۰ دلاری سفید استراتبری و گوشواره‌های مروارید «ون کلیف و آرپلز» تکمیل شده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی