پشت پرده آرایش فرش قرمز؛ توصیه‌های آرایشگران مشهور

بسته به اینکه رویداد فرش قرمز در محیط داخلی باشد یا خارجی، آرایشگر باید مواد و محصولات متفاوتی را با جلوه و جلای مناسب انتخاب کند

AFP- هیلی بیبر و کندال جنر در سومین جشن موزه آکادمی ۲۰۲۳

رفتن روی فرش قرمز یکی از مهارت‌هایی است که هر چهره مشهوری باید به‌خوبی بیاموزد. ایستادن در برابر ده‌ها دوربین عکاسی و فیلمبرداری که لباس و حرکت بدن را در تمام زاویه‌ها ثبت می‌کنند و لنز‌های قوی که هر چین و شکن مو یا تیرگی و روشنی آرایش صورت را نشان می‌دهند، باعث شده است آرایشگر‌ها دقت و حساسیت ویژه‌ای برای آرایش صورت و موی فرش قرمز ستاره‌ها داشته باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چند ماه مانده به مراسم اسکار ۲۰۲۴، صدها ستاره جلو و پشت دوربین در لس آنجلس گرد هم آمدند. سومین جشن موزه آکادمی ۲۰۲۳ یکشنبه شب، ۳ دسامبر، در لس‌آنجلس برگزار شد. این مهمانی مجلل یکی از پرستاره ترین مهمانی‌های سال در لس آنجلس است.

سبک ظاهر و جواهر این رویداد ترکیبی بود از پیراهن‌های حجیم و تئاتری با دنباله‌های بلند در کنار لباس‌های بدن نمای توری. آرایش چهره و مو در این مراسم گزیده‌ای بود از بهترین مدل‌های کلاسیک و موج‌های جدید.

ابروی ضخیم مدل «دختر فرانسوی» یکی از پر طرفدارها بود. در کنار تعدادی آرایش خیره‌کننده، سایه چشم دودی و رژلب‌های کم‌رنگ انتخاب اصلی اغلب ستاره‌ها بود. گونه‌هایی که صورتی دخترانه‌شان شادابی طبیعی را تداعی می‌کرد جایگزین خط گونه‌های تندوتیز شده بودند.

پشت ده‌ها ظاهر به‌یادماندنی و زیبایی که در آن شب دیدیم، صدها آرایشگر و طراح سبک صورت و مو بودند که حاصل هنر خود را روی فرش قرمز فرستادند.

بسته به اینکه رویداد فرش قرمز در محیط داخلی باشد یا خارجی، زیر نور طبیعی انجام شود یا با کمک نور مصنوعی، آرایشگر باید مواد و محصولات متفاوتی را با جلوه و جلای مناسب انتخاب کند.

در اینجا گزیده‌ای از توصیه‌های چند آرایشگر فرش قرمز را جمع‌آوری کرده‌ایم که به نظر می‌آید برای هرکسی که ممکن است به رویدادی در این سطح دعوت شود راهگشا است.

شکل‌دهی به ابروها

 شان لی، آرایشگر معروف ستاره‌ها، توصیه می‌کند که با استفاده از ژل یا واکس شفاف ابرو، ابروها را به سمت بالا شانه کنید و با مداد ابرو نواحی خالی را پر کنید تا شکل دقیق‌تر و پرتری به ابروها بدهید.

خط چشم

پیتر کور آرایشگر دیگری است که توصیه می‌کند برای افزودن به جذابیت آرایش، از خط چشم ضخیم‌تر با یک نوک گربه‌ای استفاده کنید. فراموش نکنید روی مژه‌های بالا و پایین ریمل فراوان بزنید. ریزه‌های مژه یا ریمل را که از برس روی پوست افتاده‌اند با دقت و وسواس بالا تمیز کنید. این نقطه‌های کوچک سیاه کاملا خودشان را در تصاویر صورت نشان می‌دهند.

استفاده از رژ لب به شیوه مهر زدن

 پت مک‌گراث، آرایشگر معروف، برای کاربرد آسان‌تر رژ لب قرمز پیشنهاد می‌کند به جای مالیدن مستقیم رژ، کمی رنگ با نوک انگشت برداشته و به لب‌ها بمالید تا خطوط نامنظم را از بین ببرید و ظاهری طبیعی‌تر و نرم‌تر ایجاد کنید.

محو کردن خطوط

پاتی دوبروف، آرایشگر مارگوت رابی، از قلم مو برای دستیابی به ظاهر محو استفاده می‌کند و خطوط سخت و تیز را کمرنگ می‌کند، حتی در حالت خط چشم‌گربه‌ای، با استفاده از برس کوچک خطوط را محو و نرم می‌کند.

استفاده از کرم‌ قبل از سایه زدن

 ماریو ددیوانوویچ، آرایشگر کیم کارداشیان، پیش از استفاده از سایه پودری، استفاده از یک سایه چشم کرمی با رنگ مات را برای پایه توصیه می‌کند. این کار باعث می‌شود رنگ‌دانه‌های پودری بهتر روی پوست بمانند.

درخشان کردن 

کلرنس لی، آرایشگر معروف، پیشنهاد می‌کند برای ظاهری فوری و درخشان، از روغن بدن، کرم یا لوسیون استفاده کنید. کافی است با دست‌خالی محصول را روی نقاط برجسته‌تر صورت و بدن مثل استخوان‌های گونه، استخوان‌های کلاویکل (ترقوه) یا حتی قوس‌های بیرونی شانه‌ها اگر لباسی بازتر می‌پوشید، بمالید.

برای آرایش فرش قرمز می‌توانید این توصیه‌ها را به کار ببرید و با ترکیب آن‌ها یک ظاهر زیبا و جذاب داشته باشید.

بیشتر از مُد و زیبایی