راهنمایی برای مردان؛ خرید لباس زیر زنانه

نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ ما کمکتان می‌کنیم

برای زنانی که سینه‌های بزرگتری دارند، انواع سینه‌بندهای برجسته‌تر و مدل بالکنی وجود دارد - AFP

برای تازه‌کارهایی که اول رابطه هستند، سینه‌بند ظریف بندی همراه با شورتش گزینه خوبی نیست. اما وقتی این را می‌گوییم، یعنی توجه داریم و می‌دانیم که چه لباس زیری به محبوبمان می‌آید.  

این موقع سال، انواع و اقسام لباس زیر فراوان در بازار پیدا می‌شود، اما همین قضیه ممکن است انتخاب را برای خریداران بی‌تجربه مشکل کند.

پس از کجا باید شروع کرد؟

افسوس که انواع لباس زیر، درست مثل خود ما زنان، به یک اندازه نیستند. پس اولین قدم در خرید لباس زیر این است که اندازه محبوبتان را بدانید.

شاید فکر کنید که پاسخ این سؤال واضح است، یا حتی لحن آن کمی برخورد از بالا به برسد. اما اصل اساسی در خرید لباس زیر، همین است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بهترین کار این است که بروید نگاهی به کشو لباس‌هایش بیندازید تا اندازه دقیق لباس زیرش را بدانید. برای شورت کافی است بدانید مثلاً شماره ۱۴ می‌پوشد. اما برای سینه‌بند باید یواشکی بیشتر کنکاش کنید.

در این مورد حتماً هم شماره بند پشتی سینه‌بند (که عدد است) و هم شماره گودی سینه‌بند را (که با حرف انگلیسی مشخص می‌شود) یادداشت کنید (مثلاً ۳۴ سی).

به همین ترتیب، این طور نیست که فقط یک مدل سینه‌بند داشته باشیم. سینه‌بند انواع بسیار زیادی دارد. باز هم اگر بروید یواشکی سرک بکشید و ببینید چه سینه‌بندهایی دارد، می‌توانید بفهمید از چه طرح و رنگ و نقشی برای سینه‌بند خوشش می‌آید.

اگر سینه‌های شریکتان کوچک است، سینه‌بند مثلثی بدون پد گزینه زنانه، کاربردی و در عین حال اغواگرانه‌ای است. اما اگر خوش دارد کمی دلبری و لوندی کند، سینه‌بندی را انتخاب کنید که پددار باشد و کمی سینه‌اش را بزرگتر بنمایاند.

برای زنانی که سینه‌های بزرگتری دارند، انواع سینه‌بندهای برجسته‌تر و مدل بالکنی وجود دارد. اما حواستان باشد که حتماً نوار زیرینش به اندازه کافی محکم و قطور باشد.

در هر صورت، مرز باریکی بین سینه‌بند اغواگرانه و موقرانه است. پس اگر مطمئن نیستید چه بخرید، بهتر است با خریدن سینه‌بندی از جنس ساتن یا تور جانب احتیاط را نگه دارید و به طور کلی از خریدن جنسی که از پی وی سی است، اکیداً خودداری کنید؛ البته مگر این که خودش از چنان چیزهایی خوشش بیاید.

البته لباس زیر فقط سینه‌بند نیست. اگر لباس خواب کوتاه ابریشمی یا توری، یا ربدوشامبر هدیه بدهید هم همان قدر در دلش جا باز می‌کنید.

حالا از کجا خرید کنیم؟‌ اگر به دنبال لباس زیر در فروشگاه بروید، نیازی نیست خجالت بکشید. قطعاً فروشندگان تلاش شما را برای پیدا کردن بهترین گزینه به حساب شجاعت‌تان می‌گذارند.

ولی می‌توانید از انواع گزینه‌های مجازی هم استفاده کنید.

جز گزینه‌های (مثل آن سامرز، ویکتوریاز سیکرت و ایجنت پروواکتُر)، نام‌های تجاری مانند فور لاو اند لمونز، وات کِیتی دید، و بو اوِنیو نیز شما را برای رسیدن به گزینه‌ای زیبا تا بن دندان مسلح می‌کنند.

© The Independent

بیشتر از زندگی