نفرات برتر مسابقه دختر شایسته جهان غرق در پولک و کریستال

در مسابقات امسال پورسیلد از تایلند دوم و ویلسون از استرالیا سوم شد

دختر شایسته نیکاراگوئه، شینیس پالاسیوس، دختر شایسته تایلند، آنتونیا پورسیلد و دختر شایسته استرالیا، موریا ویلسون، سه نفری‌اند که به فینال مسابقه «دختر شایسته ۲۰۲۳» در روز شنبه ۱۱ نوامبر، در السالوادور راه یافتند. هر سه زن در این بخش مسابقه با لباس‌های شب پوشیده از تزئیناتی چون پولک، مروارید و سنگ‌های تزیینی حاظر شدند.

به گزارش «دبلیودبلیو‌دی» (WWD) دختر شایسته تایلند پیراهن مجلسی بدن‌نمایی از نشان تجاری «میریاد موند» (Myriad Monde) با تزئینات کریستالی با طرح‌های ستاره‌ای شکل و منجوق‌ به تن داشت و لباس دختر شایسته استرالیا نیز پیراهنی با کرستی در بالاتنه از «آلین لی کال» بود که جزییات ستاره‌ای روی آن کار شده بود.

دختر شایسته نیکاراگوئه نیز که تاج برنده را بر سر گذاشت، یک لباس مجلسی با شانه‌های افتاده به تن داشت که با تکه‌های مروارید و کریستال تزئین شده بود. لباس او ادای احترامی به پرچم نیکاراگوئه بود.

تاج دختر شایسته امسال را نیز خانه جواهر لبنانی «معوض» (Mouawad) طراحی کرده بود که از سال ۲۰۱۹ جواهرساز رسمی سازمان «دختر شایسته جهان» است.

در مسابقات امسال پورسیلد از تایلند دوم و ویلسون از استرالیا سوم شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مایوهایی که شرکت‌کنندگان در بخش لباس شنا پوشیدند، طراحی‌های روبین سینگر بودند که اولین همکاری مشترک این طراح با «سازمان دختر شایسته جهان» به شمار می‌رود و در وب‌سایت این سازمان برای فروش در دسترس‌اند.

این سازمان همچنین تابستان امسال یک نشان تجاری مراقبت از پوست را نیز برای زنان با پیشینه‌های مختلف و با مواد گیاهی از هر هفت قاره طراحی کرده است.

سال ۲۰۲۳ تغییرات عمده‌ای را برای این رویداد رقم زد، زیرا «سازمان دختر شایسته جهان» محدودیت سنی ۲۸ سال را برای شرکت‌کنندگان حذف کرد. علاوه بر این امسال این مسابقات پذیرای دو زن تراجنسیتی (ترنسجندر transgender)، یک شرکت‌کننده بزرگ سایز و مادران بود.

در رقابت‌های دخترشایسته سال ۲۰۲۳، برگزیدگان ملی ۸۴ کشور شرکت کردند و حلیمه آدن، مدل، کارسون کرسلی، ستاره کوییر آی (Queer Eye)، آوانی گرگ، چهره تاثیرگذار تیک‌تاک و جنل کامیشنج از ترینیداد و توباگو (برنده سال ۱۹۷۷) و آیریس میتنر از فرانسه (برنده سال ۲۰۱۶)، دو برنده سابق عنوان دخترشایسته جهان، هم اعضای هیئت داوران بودند.

بیشتر از مُد و زیبایی