مجموعه جدید لباس عروس جورج حبیقه؛ پیراهنی بر تن پری دریایی

نیم‌تنه‌ سنگ‌دوزی شده و شنل‌ سلطنتی روی شانه‌ برهنه به عروس‌ امکان می‌دهد که با یک پوشش چند ظاهر متفاوت داشته باشد

-ایندیپندنت فارسی

خانه مد فاخر جورج حبیقه (هوبیکا) کلکسیون عروس بهار و تابستان ۲۰۲۵ خود را معرفی کرد.

حاصل ترکیب سبک مدرن با روح رمانتیک این خانه مد مجموعه لباس و تزیینات عروس جدید است که با پوشش سر خاص از سایر مجموعه‌های آن متمایز می‌شود.

 

حبیقه در مجموعه عروس جدید بهار و تابستان ۲۰۲۵، تسلطش بر طراحی لباس کلاسیک را با سبک مدرن دوخت ترکیب کرد تا از یک «افسانه عاشقانه و معاصر» پرده‌برداری کند. فنون فاخر تزیینات پارچه مجموعه‌های حبیقه روی پارچه‌هایی به رنگ‌های سفید، کرم، بژ، پلاتین و عاج از «ساتن دوشس» اجرا شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تزیینات این لباس‌ها در قالب و سبک پری دریایی، با تور و مروارید تکمیل شده‌اند.

شانه‌های برهنه در این مجموعه هم نمود برجسته‌ای دارد و با نیم‌تنه‌های سنگ‌دوزی شده و شنل‌های سلطنتی به عروس‌ها این امکان را می‌دهد که با یک پوشش چند ظاهر متفاوت داشته باشند. در کنار یقه‌های افتاده و بالاتنه‌های کرستی، نمونه‌هایی از یقه مربعی هم دیده می‌شود.

 

سرپوش‌های تزیینی یکی از ویژگی‌های مجموعه‌های عروس حبیقه است که در مجموعه عروس پاییز و زمستان ۲۰۲۴ نیز حضور داشت.

 

شنل بلند گلدوزی‌شده بخش ثابتی از این مجموعه بود اما در کنار آن، سربند سنگ‌دوزی‌شده هم دیده می‌شود که مانند کلاهی جواهرنشان با پیش‌سینه‌های پرکار پیراهن‌ها و گوشواره‌های بزرگ کریستال هماهنگ شده بود.

 

سرپوش مروارید آراسته با گل‌های مهره‌دوزی‌شده یا تور سر یکی از ویژگی‌های خاص مجموعه بهار و تابستان است. ساختار مشبکی ساخته‌شده از مروارید و کریستال که با گوشواره‌های بزرگ بلورین ترکیب شده‌اند، روی سر مدل‌ها خودنمایی می‌کند.

 

در بخش لباس داماد، کت‌شلوارهای دوخته‌شده از پارچه‌های شیک که با جزئیات گلدوزی نفیس تزیین شده‌اند، مجموعه‌ای جادویی در خدمت جذابیت، ظرافت و شکوه‌اند.

 خانه مد جورج حبیقه، طراح لبنانی ساکن پاریس و عضو «هفته مد فاخر پاریس»، با هدایت جورج و پسرش جاد یکی از خانه‌‌مدهای مطرح است که میراث شرقی را با مد شیک پاریسی پیوند زده است.

بیشتر از مُد و زیبایی