برد پیت در مصاحبه‌ای زندگی شخصی خود را «فاجعه» خواند

مثل شیرینی مگس‌ها را به دور خودم جلب می‌کنم

پیت در طول فعالیت حرفه‌ای خود دو جدایی خیلی مشهور دارد - Matt Winkelmeyer /  AFP

ستاره فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) هنگام صحبت در پادکست WTF مارک مارون، گفت که مانند شیرینی مگس‌ها را به دور خود جلب می‌کند.

این سخن برد پیت بعد از آن زده شد که لئوناردو دی‌کاپریو هم که مهمان دیگر پادکست بود، گفت که بر خلاف آغاز فعالیت‌ حرفه‌ای‌اش، دیگر خبرنگاران نشریات موسوم به «زرد» چندان به دنبال او نیستند.

او گفت:‌ «من اکنون بیشتر می‌توانم از دست آنها فرار کنم که خیلی خوب است. می‌توانم برای خودم در اطراف پرسه بزنم و کارهایی از این دست انجام دهم.»

برد پیت در پاسخ گفت: «الان که این را از تو می‌شنوم، کمی حسودی‌ام می‌شود.» و توضیح داد که او هنوز به‌شدت در مرکز توجه خبرنگاران قرار دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیت افزود: «من مثل شیرینی مگس‌ها را به دور خودم جلب می‌کنم، نمی‌دانم ... شاید به خاطر زندگی شخصی فاجعه‌‌بارم باشد.»

پیت در ادامه گفت، چند «راه خوب» برای فرار از دست خبرنگاران زرد دارد، ولی گفت که هیچ یک از آنها را فاش نخواهد کرد، چون «هنوز از آنها استفاده» می‌کند.

این بازیگر همچنین هنگام پذیرش جایزه «گلدن گلوب» برای «بهترین بازیگر مکمل مرد» در عصر روز یکشنبه نیز به علاقه رسانه‌ها به زندگی عاطفی خود اشاره کرد.

او در سخنرانی خود گفت: «می‌خواستم مادرم را با خود به مراسم بیاورم، ولی نتوانستم، چون هر خانمی کنار من بایستد، رسانه‌ها می‌گویند معشوق من است که در این صورت خیلی ناجور می‌شد.»

پیت در طول فعالیت حرفه‌ای خود دو جدایی خیلی مشهور دارد.

در سال ۲۰۰۵ او بعد از ۵ سال زندگی متاهلی، از جنیفر آنیستون جدا شد و تفاوت‌های حل‌نشدنی‌ را دلیل آن خواند.

بعد از آن رابطه، برد پیت وارد رابطه با آنجلینا جولی شد که سر فیلمبرداری «آقا و خانم اسمیت» (Mr and Mrs Smith) در سال ۲۰۰۴ به هم نزدیک شده بودند. آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند، ولی در سال ۲۰۱۶ از هم طلاق گرفتند. این زوج شش فرزند با هم دارند که سه تا از آنها به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند. طلاق آنها در آوریل ۲۰۱۹ نهایی شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی