شاهزاده لویی؛ زندگی سلطنتی بدون مسئولیت پادشاهی چگونه می‌گذرد؟

لویی در مدرسه لامبروک در برکشایر تحصیل می‌کند که شهریه سالانه آن بیش از ۵۸ هزار دلار است

او با خانواده‌اش در اقامتگاه اصلی‌شان، عمارت آدلاید، در وینزور زندگی می‌کند-DANIEL LEAL /POOL/AFP

شاهزاده لویی، کوچک‌ترین پسر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، زندگی راحتی را می‌گذراند. 

روزنامه نیویورک‌پست به نقل از گفت‌وگوی اینگرید سوارد، کارشناس سلطنتی، با روزنامه سان، نوشت که لویی افزون بر تجملات و موقعیت خانوادگی، این امتیاز را دارد که بدون هیچ هیاهو و مسئولیتی در قبال شاه شدن، زندگی کند. 

لویی پنج‌ساله در حال حاضر پس از پدرش، شاهزاده ویلیام، و جورج ۱۰ ساله و شارلوت هشت‌ساله، خواهر و برادر بزرگ‌ترش، در ردیف چهارم تاج‌و‌تخت بریتانیا قرار دارد. 

او با خانواده‌اش در اقامتگاه اصلی‌شان، عمارت آدلاید، در وینزور زندگی می‌کند. 

این اقامتگاه شیک چهار اتاق‌خواب دارد و در فاصله کوتاهی از کلیسای سنت‌جورج، جایی که شاهزاده هری در ۲۰۱۸ در آن با مگان مارکل ازدواج کرد، واقع شده است. 

لویی در مدرسه لامبروک در برکشایر تحصیل می‌کند که شهریه سالانه آن بیش از ۵۸ هزار دلار است.

این مدرسه آموزش‌های عالی و فعالیت‌های فوق‌برنامه دارد و شهریه هر ترم تحصیلی آن۵۵۰۰ دلار است. دانش‌آموزان روزهای شنبه را نیز در مدرسه به انواع فعالیت‌های فوق‌برنامه مانند غواصی، گلف، تولید پادکست، شطرنج، زنبورداری و ترانه‌سرایی می‌گذرانند. 

کمد لباس لویی مملو از لباس‌های نخی گرانقیمت است. او بیشتر لباس‌هایی از نشان‌های تجاری درجه‌یک مانند «آمایا» (Amaia)، «لالی لندن» (Lallie London) و «تروترز» (Trotters) می‌پوشد.

شلوارک‌هایی هم که می‌پوشد، بازتاب جایگاه او در دربار سلطنتی است. به گفته ویلیام هانسون، کارشناس سلطنتی، پوشیدن شلوار برای خانواده سلطنتی بیش از حد مثل «طبقه متوسط و حومه شهر» در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل، لویی اغلب با شلوارک دیده می‌شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این متخصص سبک لباس، همچنین اضافه می‌کند که بنا به سنت‌، شلوارهای بلند معمولا برای مردان در نظر گرفته می‌شود، و پسربچه‌ها شلوارک می‌پوشند. 

لویی همچنین هدایای شگفت‌انگیزی برای مناسبت‌های خاص دریافت می‌کند. 

شاهزاده هری، عموی لویی، برای مراسم تعمید او در ۲۰۱۸، نسخه اول و قیمتی کتاب «وینی پو» اثر «آآ میلن» (AA Milne) را که در ۱۹۲۶ منتشر شده بود و اینک ۱۰ هزار دلار ارزش دارد، به او هدیه داد. 

این کتاب ارتباط عمیقی هم با مادربزرگ لویی، شاهدخت دایانای فقید، دارد. یکی از نزدیکان خانواده یک بار به روزنامه «میرر» گفت که یکی از شادترین خاطرات کودکی هری، خاطره داستان خواندن مادرش برای او پیش از خواب است. او تمام کتاب‌های کلاسیک قدیمی را دوست داشت و می‌خواست یک کتابخانه کوچک از نخستین نسخه‌ها برای لویی، شارلوت و جورج راه‌اندازی کند تا وقتی بزرگ‌تر می‌شوند، به آن رجوع کنند و از وجودش لذت ببرند. 

مجله «یو‌اس‌ویکلی» اوایل سال جاری میلادی به نقل از منبعی نوشت که شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون تولد باشکوهی برای لویی تدارک دیده‌اند. این روزنامه در آن زمان نوشت که کیت مراسم سرگرم‌کننده‌ای با موضوع ماجراجویی با حضور همه همکلاسی‌های لویی برای جشن‌تولد او ترتیب داده است. 

در ایام تعطیلات خانوادگی، ویلیام و کیت اغلب به جزیره خصوصی «ماستیک» (Mustique) در دریای کارائیب سفر می‌کنند. 

لویی دو بار، از جمله برای ششمین جشن‌تولد جورج، همراه با دیگر اعضای خانواده به این جزیره گرم و شنی سفر کرده است. 

خانواده کمبریج در این جزیره در باغی اقامت می‌کنند که هزینه اجاره آن هفته‌ای ۳۵ هزار دلار است و کارکنانی، از جمله پیشخدمت، آشپز، خدمه منزل و باغبان دارد. 

بیشتر از زندگی