بیانسه تصاویری نادر از دوقلوهای خردسال خود در اینستاگرام منتشر کرد

این ویدیو با نمای نزدیکی از تمام اعضای خانواده بیانسه و جی‌زی به پایان می‌رسد

بیانسه نولز کارتر، تصاویری نادر از دوقلوهای خردسال خود، رومی و سر کارتر را به مناسبت رونمایی از اتفاقات سال ۲۰۱۹ در اینستاگرام منتشر کرد.

بیانسه ۱۲ ماه بسیار شلوغ و پرکاری را پشت سر گذاشته است؛ از جمله اجرای تاریخ‌ساز او در کوچلا و نقش آفرینی وی در اقتباس زنده دیزنی از شیرشاه.

به مناسبت اولین روز سال ۲۰۲۰، این خواننده فیلم کوتاهی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که حاوی عکس‌ها و ویدیوهایی است که در طول سال گذشته ضبط شده‌اند و او آن را بِی ‌کپ (Bey-Cap) نام نهاده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در فیلم این خواننده ۳۸ ساله، عکس‌ها و ویدیوهای متعددی از دوقلوهایش، رومی و سر کارتر دیده می‌شود که در ماه ژوئن دو ساله شدند.

در بخشی از «بِی ‌کپ»، کودکان او دیده می‌شوند که کنار هم در فضای باز و جلو یک تابلو بزرگ که حروف کلمه «دو» بر آن هجی شده است، نشسته‌اند‌ و با بادکنک‌ها و تزیینات دیگر، تولد مشترک خود را جشن می‌گیرند.

بعدتر، «سر» در حال قدم زدن در پارک دیده می‌شود در حالی که یک هواپیمای اسباب بازی را در دست گرفته است.

این ویدیو با نمای نزدیکی از تمام اعضای خانواده بیانسه و جی‌زی به پایان می‌رسد. در آن عکس، «سر» با کت و شلواری مشکی و یک پاپیون مثل پدرش لباس پوشیده است و بلو آیوی و رومی نیز مانند مادرشان لباس‌های سفید به تن کرده‌اند.

با توجه به این که بیانسه به ندرت تصاویری از کودکان خردسال خود را به اشتراک می‌گذارد، بسیاری از هواداران وی اشتیاق و هیجان خود را از دیدن تصاویر این کودکان خردسال ابراز کردند.

شخصی توییت کرد: «وای خدای من، این خیلی زیبا است.»

و فرد دیگری نوشت: «رومی و سر کارتر خیلی نمکین و تودل ‌برو هستند.»

شخص دیگری هم اظهار داشت که بیانسه و جی‌زی «خانواده خیلی زیبایی» دارند.

در روز ۱ ژانویه، مگان تی استالیون، خواننده رپ، دو عکس از خود را همراه با بیانسه و بلو آیوی در هنگام جشن سال نو، در توییتر منتشر کرد.

در آن عکس‌ها، بیانسه سربندی با نوشته «سال نو مبارک» به سر دارد و هر سه جلو دوربین ژست گرفته‌اند.

این توییت اکنون بیش از ۳۴۴ هزار بار «لایک» گرفته است و بیش از ۶۱ هزار بار بازنشر شده است.

یکی از کاربران توییتر نوشت: «این تصاویر بسیار قدرتمند هستند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی