بیانسه و ادل با هم دوئل می‌کنند؟

رایان تدر از گروه «وان ریپابلیک» مدعی همکاری این دو سوپراستار شد

AFP- بیانسه

 طبق گفته‌ رایان تدر، عضو اصلی گروه وان ریپابلیک، ادل و بیانسه ترانه‌ جدیدی را با هم اجرا کرده‌اند.

تدر در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی زد ۱۰۰ نیویورک مدعی شد که این دو ابرستاره‌ موسیقی پاپ هر دو در این ترانه مشارکت داشته‌اند و قرار است این ترانه در آلبوم آینده‌ی گروه وان ریپابلیک به نام «انسان» منتشر شود.

تدر می‌گوید کریس مارتین آوازخوان گروه کلدپلی نیز با تک‌نوازی پیانو در اجرای این ترانه مشارکت دارد. تدر جزئیات بیش‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار نداد و از همین رو برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی می‌گویند، این حرفش شوخی بوده است.

ادل پس از ترانه‌ «آب زیر پل» که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ بازار کرد و جزئی از سومین آلبوم‌اش به نام «۲۵ان» بود، تک‌ترانه‌ دیگری منتشر نکرده است. این خواننده‌‌ بریتانیایی از آن پس خیلی کم در انظار عمومی ظاهر شد تا در میان هوادارن‌اش شایعه شود که دارد روی ترانه‌ی جدیدش کار می‌کند. تازه‌ترین آلبوم بیانسه ترانه‌های نسخه‌ بازسازی‌شده‌ی کارتون «شیر شاه» است که خودش آن را تولید و تنظیم کرده است.  

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تدر گفت «ما مواد و مصالح لازم برای دست کم یک آلبوم کامل جدید را آماده داریم و این خبر خوبی است. به همین خاطر ترانه‌ها را یکی پس از دیگری منتشر کرده‌ایم. تک‌ترانه‌ جدید «نجاتم بده» به نوعی اولین این کارها بود...این چرخ دوباره به گردش افتاده و کلی ترانه برای انتشار داریم. در یکی از ترانه‌های ما بیانسه و ادل حضور دارند و کریس مارتین با تک‌نوازی پیانو آن‌ها را همراهی می‌کند».

تدر پیش از این تک‌ترانه‌‌های «هالو»، «ایکس او» و «اینجا هستم» را با بیانسه هم‌نویسی کرده بود و در ترانه‌‌های «جبران»، «شایعه شده» و «میزهای گردان» با ادل هم‌کاری کرده  است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/music

© The Independent

بیشتر از موسیقی