زوج‌های مشهوری که سال ۲۰۲۳ از هم جدا شدند

عمر خیلی از رابطه‌ها در هالیوود به بیش از پنج سال نمی‌رسد و برخی از زوج‌ها در همان یکی دو سال نخست جدا می‌شوند،

هالیوود همواره با جنجال و حاشیه همراه است و جدایی افراد مشهور هم یکی از خبرهای پر سر و صدای هالیوودی است که اخیرا خیلی بیشتر منتشر می‌شود. در این میان، برخی توافقی و دوستانه از هم جدا می‌شوند اما بعضی جدایی‌های پیچیده هم در تاریخ ثبت‌ شده‌اند. برخی از این جدایی‌ها پس از سال‌ها تلاش و تجربه پیش آمدند و برخی زو‌ج‌ها هم مصداق ضرب‌المثل تب تندی بودند که زود عرق کردند و پس از خاموش شدن شعله‌های عشق آتشین و اولیه، دلیلی برای ادامه زندگی مشترک نیافتند.

در سال ۲۰۲۳ هم بسیاری از ستارگان جدایی‌شان را اعلام کردند؛ در ادامه در مورد دلایل جدایی و آینده برخی از معروف‌ترین زوج‌های سابق بیشتر خواهیم دانست.

۱ــ بریتنی اسپیرز و سام اصغری/ ۱۴ ماه

همین ۱۶ اوت بود که منابع متعدد تایید کردند بریتنی اسپیرز و سام اصغری پس از ۱۴ ماه ازدواج راهشان را از هم جدا کرده‌اند. بعدا در همان روز، منبعی به‌ خبرگزاری‌ها گفت که اصغری درخواست طلاق داده است. زمزمه‌های جدایی این دو پر از اخبار متناقض است و اگر اسپیرز و اصغری راهی برای توافق پیدا نکنند، ممکن است جدایی آنان به یکی از پردردسرترین طلاق‌های سال تبدیل شود.

۲ــ آریانا گرانده و دالتون گومز/ دو سال

آریانا گرانده و دالتون گومز پس از ازدواج در مه ۲۰۲۱، چندماه پیش از هم جدا شدند.

اواسط ژوییه، منبعی به خبرگزاری‌ها گفت که این خواننده و همسرش که مشاور املاک لوکس است، اوایل ۲۰۲۳ از هم جدا شده‌اند و از آن زمان، «بی سروصدا و عاشقانه روی دوستی‌شان کار می‌کنند».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

۳ــ سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو/ هفت سال

اواسط ژوییه، منابع متعدد خبری تایید کردند که سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو پس از هفت سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

این زوج در بیانیه‌ مشترکی گفتند: «ما تصمیم دشوار طلاق را گرفتیم. به عنوان دو نفری که خیلی یکدیگر را دوست دارند و به هم اهمیت می‌دهند، مودبانه می‌خواهیم حال که این مرحله جدید زندگی خود را طی می‌کنیم، به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.»

۴‌ــ ریکی مارتین و جوان یوسف / شش سال

ریکی مارتین و جوان یوسف پس از شش سال زندگی مشترک در حال طلاق‌ گرفتن‌اند.

ریکی مارتین، ستاره پورتوریکویی و جوان یوسف، هنرمند سوری‌ــسوئدی، ماه ژوییه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «ما با عشق، احترام و عزت برای فرزندانمان تصمیم گرفتیم به ازدواجمان پایان دهیم و به آنچه به عنوان یک زوج در تمام این سال‌های شگفت‌انگیز تجربه کرده‌ایم، احترام بگذاریم.»

۵‌ــ بیلی پورتر و آدام اسمیت/ شش سال

 اوایل ژوییه فاش شد که بیلی پورتر و همسرش آدام اسمیت هم راهشان را از هم جدا کرده‌اند.

سایمون هالز، نماینده پورتر، گفت: «می‌توانم تایید کنم که بیلی پورتر و همسرش آدام اسمیت برای پایان دادن به ازدواجشان پس از شش سال، تصمیم غم‌انگیزی گرفته‌اند. این یک تصمیم دوستانه و متقابل بود و پس از بررسی‌های زیاد گرفته شد. آن‌ها همچنان به عشق و حمایت یکدیگر در آغاز فصل بعدی زندگی‌شان ادامه خواهند داد.»

۶ــ بیلی آیلیش و جسی رادرفورد/ یک سال

بیلی آیلیش و جسی رادرفورد اواسط ماه مه پس از کمتر از یک سال رابطه از هم جدا شدند.

یکی از نمایندگان آیلیش در بیانیه‌ای گفت: «خواننده و ترانه سرای Bad Guy و خواننده گروه The Neighborhood دوستانه از هم جدا شدند و همچنان دوستان خوبی باقی‌ مانده‌اند. همه شایعات خیانت دروغ است و هر دو در حال حاضر مجردند.»

۷ــ کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر/ ۱۸ سال

کریستین بامگارتنر پس از ۱۸ سال ازدواج، درخواست طلاق داده است. خبر جدایی این زوج در ماه مه تایید شدد.

نماینده کاستنر در بیانیه‌ای گفت: «با اندوه فراوان شرایطی خارج از کنترل او رخ داد که باعث شد آقای کاستنر انحلال ازدواج را بپذیرد.»

این نماینده افزود: «ما می‌خواهیم که حریم خصوصی او، کریستین و فرزندانشان در حین گذر از این برهه دشوار، رعایت شود».

۸ــ تیلور سوییفت و جو آلوین / شش سال

تیلور سوییفت و جو آلوین پس از شش سال رابطه در ماه آوریل از هم جدا شدند. اخبار جدایی این زوج زمانی منتشر شد که سوییفت برای تور پرفروش Eras در سفر بود و بازیگر بریتانیایی در کنارش حضور نداشت.

۹ــ ال فانینگ و مکس مینگلا/ پنج سال

ال فانینگ و مکس مینگلا نیز دیگر با هم نیستند. بازیگر سریال «The Great» در مصاحبه‌ای با هارپرز بازار بریتانیا در ماه آوریل، تایید کرد که مجرد است. این مجله همچنین فاش کرد که او و دوست‌پسرش که با بازی در سریال «خاطرات یک ندیمه« (Handmaid's Tale) شناخته می‌شود، به رابطه طولانی‌مدتشان پایان داده‌اند.

فانینگ گفت: «اما من یک رمانتیک ناامیدم. من به عشق در نگاه اول اعتقاد دارم. مرا دیوانه خطاب کنید، اما من به این چیزها اعتقاد دارم. احساس می‌کنم این سرنوشت من است.»

۱۰ــ میسی ویلیامز و روبن سلبی/ پنج سال

میسی ویلیامز و روبن سلبی پس از پنج سال رابطه از هم جدا شدند. این زوج سابق برای اولین بار رابطه‌شان را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بودند.

بازیگر محبوب «بازی تاج و تخت» این خبر را ۲۳ فوریه در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد و با به اشتراک گذاشتن یک سلفی دونفره کنار یک ایموجی قلب شکسته اشاره کرد که این «پایان یک دوران» است.

ویلیامز ادامه داد: «من و روبن تصمیم گرفتیم به رابطه‌مان پایان دهیم. از زمانی که پنج سال پیش با هم آشنا شدیم، ارتباط ما همیشه عمیقا در مشاغل خلاقانه مشترک و مجزای ما گسترش یافته است... و همین‌طور ادامه خواهد یافت.»

در پایان بیانیه، ویلیامز خواست که کسی از او سوال دیگری در این رابطه نپرسد.

بیشتر از زندگی