مدل‌های سابق ویکتوریا سیکرت تصاویرشان در آن دوره را جعلی می‌دانند

نمایش‌های سالیانه ویکتوریا سیکرت که زمانی مدل‌هایی چون آدریانا لیما، هایدی کلوم و ژیزل بونشن در آن قدم زده بودند، سال ۲۰۱۹ به دلایل متعددی متوقف شد

جاسمین توکس و ژوزفین اسکریور، ستاره‌های سابق ویکتوریا سیکرت، اعتراف می‌کنند که در آن دوره وقتی عکس‌هایشان را می‌دیدند، خودشان را نمی‌شناختند.

این دو مدل به‌تازگی در گفت‌وگو با پادکست ریل پاد (Real Pod)، تجربیات خود به عنوان فرشتگان ویکتوریا سیکرت را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند و واقعیت این صنعت و نقش فضای مجازی در اعتبار بخشیدن به فانتزی‌های مرتبط با مدل ویکتوریا سیکرت بودن را بررسی کردند

به گزارش نیویورک‌پست، اسکریور در پاسخ به این سوال که در آن زمان چقدر به تاثیری که روی زنان و جامعه می‌گذاشت، آگاه بود، گفت: زمانه عجیبی بود؛ چشم‌های زیادی به تو نگاه می‌کردند و می‌دانستی این به خاطر ویکتوریا‌سیکرت است. ما درست زمانی که رسانه‌های اجتماعی منفجر شدند، قرارداد امضا کردیم. ترکیب این‌ها باعث شد همه ما را به خاطر این بخش پرزرق‌وبرق و چیزهایی مثل صرف دو ساعت و نیم برای آرایش صورت و مو، مربی‌های ورزشی شخصی و مسائلی از این دست بشناسند. با این حال اکنون این امکان وجود دارد که آن‌ها [مخاطبان] را به پشت‌صحنه ببری و تصاویر واقعی‌تری نشان بدهی.

اسکریور ۳۰ ساله که اهل دانمارک است، اضافه کرد: این طور به نظر می‌رسید که مردم یک‌شبه به خاطر رسانه‌های اجتماعی به ما و تمام جزئیات زندگی‌مان علاقه‌مند شدند. انگار حتی می‌خواستند بدانند من از چه خمیردندانی استفاده می‌کنم و برای من این سوال بود که واقعا؟ 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او این موقعیت را کسل‌کننده توصیف کرد و در ادامه گفت که قصد داشت در رسانه‌های اجتماعی نشان دهد برای مدل بودن و حفظ هیکلش چقدر تلاش و زمان صرف می‌کند؛ حتی اگر به نظر عموم مردم کار بی‌دردسری می‌آمد.

توکس هم اذعان کرد همچنان هر روز نظرهای طرفدارانش در اینستاگرام را می‌بیند که می‌گویند «همیشه خیلی خوب» و «بسیار عالی» است، اما تاکید می‌کند آنچه از او در اینستاگرام دیده می‌شود، تنها یکی از وجوه او است.

توکس ۳۲ ساله که در ماه فوریه بچه‌دار شد، خاطرنشان کرد: زندگی واقعی من را زمانی که صبح‌ها در خانه‌ام بیدار می‌شوم، بدون آرایش‌ام، در حالی که آب دهان کودکم همه جای لباسم ریخته، می‌توانید ببینید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jasmine Tookes (@jastookes)

در ادامه مکالمه، اسکریور گفت که او به‌قدری در دنیای مد غرق شده بود که تصور می‌کرد همه می‌دانستند این تصاویری که با آرایش گسترده بدن و دستکاری زیاد به‌قدری خوب شده‌اند که حتی مدل‌ها خودشان را نمی‌شناختند، «همگی جعلی‌»اند.

توکس هم با اسکریور موافق بود. او گفت: مردم متوجه نمی‌شدند تصاویر چقدر رتوش شده‌اند که این عجیب است؛ زیرا این موضوع در تصاویر کارزارهای قدیمی ویکتوریا سیکرت بسیار واضح است.

اسکریور تا آنجا پیش رفت که گفت غریبه‌ها و نزدیک‌ترین افراد به او هم در برخی عکس‌ها به‌سختی او را تشخیص می‌دادند. اسکریور ادعا کرد: من می‌توانم نیم ساعت کنار بیلبورد بزرگی از خودم در خیابان بایستم و حتی یک نفر هم نتواند تشخیص دهد این دو نفر یکی‌اند.

اسکریور اضافه کرد که گاهی اوقات حتی مادرش هم او را در عکس‌ها نمی‌شناخت.

نمایش‌های سالیانه ویکتوریا سیکرت که زمانی سوپرمدل‌هایی چون آدریانا لیما، هایدی کلوم و ژیزل بونشن در آن قدم زده بودند، در نوامبر ۲۰۱۹ و به دنبال کاهش فروش و امتیازهای ضعیف در جدول تلویزیون و جنجال‌های اخلاقی پیرامون این نشان تجاری متوقف شد.

این خانه مد اخیرا از برنامه‌هایی برای «نمونه جدید» این نمایش که زمانی بسیار پرطرفدار بود، پرده‌برداری کرده است.

بیشتر از مُد و زیبایی