کیت میدلتون اخیرا از قانون مد ملکه فقید پیروی می‌کند

آنچه در سبک لباس شاهزاده‌خانم ولز در ماه‌های اخیر بیشتر از هرچیزی جلب توجه می‌کند، انتخاب رنگ‌های مکمل است

ملکه الیزابت دوم اغلب رنگ‌های مکمل می‌پوشید تا متمایز شود -AFP

به نظر می‌رسد کیت میدلتون از ملکه سابق بریتانیا نکات مهمی درباره مد یاد گرفته است.

کیت میدلتون ۴۱ ساله در رویدادهایی که اخیرا در آن‌ها حضور یافته، از «قانون مد شماره ۱» ملکه فقید پیروی کرده است؛ قانونی که بنا بر شواهد، برای ملکه الیزابت دوم که سپتامبر ۲۰۲۲ در سن ۹۶ سالگی درگذشت، خوب جواب داده بود: پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های مکمل.

به گزارش نیویورک پست آنچه در سبک لباس شاهزاده‌خانم ولز در ماه‌های اخیر بیشتر از هرچیزی جلب توجه می‌کند، انتخاب رنگ‌های جسورانه است؛ چیزی که قبلا به عنوان یکی از مهم‌ترین قوانین مد ملکه شناخته می‌شد. 

شاهدخت سوفی، دوشس ادینبرو، سال ۲۰۱۶ در فیلم «ملکه در ۹۰ سالگی» که درباره زندگی سلطنتی ساخته شد، به آن اشاره می‌کند و می‌گوید که ملکه اغلب این‌گونه لباس می‌پوشد تا متمایز شود. دوشس در این فیلم توضیح می‌دهد: «او باید برجسته باشد تا مردم بتوانند بگویند من ملکه را دیدم.»

علاوه بر این، بنا به گزارش دیلی بیست، ملکه فقید حتی یک بار گفته بود: «من نمی‌توانم بژ بپوشم، چون در این صورت هیچ کس نمی‌داند من کی‌ هستم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قانونی که به نظر می‌رسد شاهزاده‌خانم ولز اکنون رعایت می‌کند. کیت میدلتون روز جمعه ۲۳ ژوئن در اولین حضور خود در مسابقه اسب‌سواری رویال اسکات ۲۰۲۳، در حالی دیده شد که پیراهنی به رنگ قرمز آتشین از کارهای الکساندر مک‌کوئین را به تن داشت و کلاهی بزرگ و قرمز از کارهای فیلیپ تریسی بر سر گذاشته بود.

ترکیب لباس میدلتون را یک جفت گوشواره طلایی آبشاری و یک کیف‌دستی باریک هرمس تکمیل می‌کرد.

او کمی قبل‌تر در اوایل ماه ژوئن، برای جشن تولد ۷۵ سالگی شاه چارلز که به عنوان «رژه رنگ‌ها» شناخته می‌شود، پیراهنی به رنگ سبز زمردی روشن از کارهای اندرو جی‌ان و کلاهی بزرگ و همسان از کارهای فیلیپ تریسی را برگزیده بود. شاهدخت ولز این ترکیب را با آویختن گوشواره‌های یاقوت‌کبود و الماسی که زمانی به شاهزاده خانم دایانا تعلق داشت، تکمیل کرد تا به مادرشوهر فقیدش هم ادای احترام ظریفی کرده باشد.

کیت این گوشواره‌ها را اولین بار در جشن رژه رنگ‌های سال ۲۰۲۲ به گوش آویخته بود.

هرچند میدلتون اخیرا به سراغ رنگ‌های درخشان‌تر و تندتر رفته، یک کارشناس سلطنتی اخیرا ادعا کرده که او «همیشه با وظایف سلطنتی خود راحت نبوده است».

کیت میدلتون آوریل ۲۰۱۱ با شاهزاده ویلیام که از دوران تحصیل در کالج در دانشگاه سنت‌اندروز در اسکاتلند با یکدیگر آشنا شده بودند، ازدواج کرد. ربه‌کا انگلیش، نویسنده سلطنتی روزنامه دیلی‌میل، در یکی از قسمت‌های اخیر سریال «محرمانه کاخ» که این روزنامه تهیه می‌کند، گفت که این مسیر یادگیری برای کیت چون یک منحنی بود و ادامه داد: فکر نمی‌کنم او لزوما همیشه با این موضوع راحت بوده باشد.

با این حال ربه‌کا خاطر نشان کرد که میدلتون از زمانی که برای اولین بار نقش خود را به عنوان یک مقام سلطنتی شروع کرد تا امروز، مخصوصا در جریان بازدید ماه گذشته از باشگاه فوتبال آمریکایی میدن‌هد، پیشرفت‌ کرده است.

او اذعان کرد: من واقعا می‌دیدم که او به خودش می‌آید و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.

در ماه مه، شاهزاده خانم ولز در خلال بازدید از نمایشگاه گل چلسی در لندن و گفت‌وگو با بچه‌ مدرسه‌ای‌ها، در پاسخ به دانش‌آموزی که از او پرسید شاهزاده بودن چگونه است، اعتراف کرد که باید به عنوان یک مقام سلطنتی «سخت کار کنید، اما بهترین چیز در مورد آن ملاقات با بچه‌هایی مثل شما است.»

بیشتر از مُد و زیبایی