تقویت همه‌جانبه اینتر برای فصل آینده

فینالیست لیگ قهرمانان اروپا پس از جذب تورام و آزپیلیکوئتا، جویای جذب فراتزی است

نخستین خرید جدید اینتر، مارکوس تورام (راست) و  سزار آزپیلیکوئتا مدافع راست ۳۳ ساله، دومین خرید جدید اینتر هستند- (Combo) AFP

اینتر که در فینال لیگ قهرمانان شکست نزدیکی مقابل منچسترسیتی داشت، برای تقویت تیمش درنگ نکرده است و در روزهای گذشته دو بازیکن به تیمش اضافه کرد. 

نخستین خرید جدید اینتر، مارکوس تورام است و آنچه لذت جذب این مهاجم فرانسوی را برای هواداران نراتزوری بیشتر می‌کند، این است که او از اهداف نقل‌و‌انتقالاتی جدی میلان، رقیب همشهری، هم محسوب می‌شد.

تورام که به دلیل اتمام قراردادش با مونشن‌گلادباخ بازیکن آزاد بود، از اهداف جذاب نقل‌و‌انتقالات اروپا به‌شمار می‌رفت. او از بازیکنان تیم ملی فرانسه در جام جهانی بود و نمایش خوبی در قطر داشت. دو تیم میلانی رقابت نزدیکی برای جذب پسر لیلیان تورام داشتند و در نهایت، اینتر موفق شد دست بالا را داشته باشد.

به گزارش سایت «فوتبال ایتالیا»، پیشنهاد میلان دستمزد سالانه پنج میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش بود، ولی اینتر با پیشنهاد پنج‌و‌نیم میلیون یورو دستمزد به اضافه بندهای پاداش، توانست او را جذب کند. تورام از توجه پاری‌سن‌ژرمن هم برخوردار بود، ولی به باشگاه فرانسوی خبر داد که با آن‌ها قرارداد امضا نمی‌کند. مهاجم فرانسوی در پنجره زمستانی سال گذشته هم تا یک‌قدمی عقد قرارداد با اینتر پیش رفت، ولی به دلیل مصدومیت، انتقالش به تعویق افتاد. او فصل گذشته در ۳۲ بازی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان، ۱۶ گل و هفت پاس‌گل داشت. این مهاجم ۲۵ ساله جایگزین ادین ژکوی ۳۷ ساله می‌شود که به فنرباغچه ترکیه پیوسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سزار آزپیلیکوئتا مدافع راست ۳۳ ساله، دومین خرید جدید اینتر است. یک سال از قرارداد این بازیکن اسپانیایی با چلسی باقی مانده بود، ولی باشگاه لندنی با جدایی بازیکن وفادارش موافقت کرده است. آزپیلیکوئتا در ۲۰۱۲ به چلسی پیوست و بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار داشت، ولی پوچتینو، سرمربی جدید، او را در فهرست بازیکنان مازاد قرار داده بود. قرارداد این مدافع با اینتر دو ساله است و می‌تواند در پست‌های مدافع یارکوب و پیستون راست به اینتر کمک کند. رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که او قرار است جای اشکرینیار را در خط دفاع سه‌نفره اینتر پر کند.

سومین خرید اینتر می‌تواند داویده فراتزی، هافبک ملی‌پوش ایتالیایی باشد. او در بازی اخیر ایتالیا مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، در ترکیب اصلی بود و فصل موفقی را با ساسولو پشت سر گذاشته است. البته اینتر برای جذب فراتزی یک بار دیگر باید با همشهری‌اش رقابت کند. میلان که قرار است ساندرو تونالی را با ۷۰ میلیون یورو به نیوکاسل بفروشد، می‌خواهد فراتزی را جایگزین کند و از سوی دیگر، انتقام انتقال تورام را از اینتر بگیرد.

بیشتر از فوتبال