رابرت دنیرو، ترامپ را لایق «کیسه‌ای پر از نجاست» دانست

دنیرو پیش از این گفته بود انتخاب مجدد ترامپ باعث بروز جنگی در امریکا خواهد شد

رابرت دنیرو می‌گوید مردم باید شاهد تحقیر ترامپ باشند - VALERIE MACON / AFP

رابرت دنیرو احتمالا شدیدترین حمله خود تا به امروز را به آقای ترامپ اظهار داشت، و گفت که دوست دارد ببیند «کیسه‌ای پر از نجاست» به صورت رئیس جمهوری پرتاب شود.

برنده جایزه اسکار که در فیلم مافیایی «مرد ایرلندی» هنرنمایی کرده است، در پادکستی کنار مایکل مور، مستندساز، حاضر شد و اظهار داشت که به زعم وی، جهان می‌خواهد شاهد «تحقیر» ترامپ باشد. 

آقای دنیرو چند روز پس از آن که گفته بود اگر فرزندان ترامپ بچه‌های او بودند، آنها را «عاق» می‌کرد، در مصاحبه اخیر خود از دموکرات‌ها خواست تا کاندیدایی را انتخاب کنند «که توان رویارویی با او را داشته باشد و وی را سر جایش بنشاند.»

او گفت: «مایلم کیسه‌ای پر از نجاست را درست بر صورت او ببینم. به صورت او کیسه‌ای نجاست‌آلود بزنید تا عکسش در سراسر جهان پخش شود. این از همه چیز بیشتر وی را تحقیر خواهد کرد.»

دنیرو افزود: «مردم باید شاهد تحقیر وی باشند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر اخیرا با «گنگستر» نامیدن آقای ترامپ، گفته است که به زعم وی او بدتر از تمام شخصیت‌هایی است که او تا کنون در فیلم‌های مختلف نقش‌شان را بازی کرده است؛ فیلم‌هایی نظیر قسمت دوم «پدرخوانده»، «راننده تاکسی» و «کازینو».

قبل از پخش فیلم «مرد ایرلندی»، آقای دنیرو به ایندیپندنت گفت، اگر ترامپ برنده انتخابات بعدی باشد، احتمالا به خاطر اطمینان خاطر از ماندنش در قدرت برای دور سوم، «باعث بروز جنگی در امریکا خواهد شد.»

«مرد ایرلندی» اکنون برای تماشا در «نتفلیکس» در دسترس است.

© The Independent

بیشتر از جهان