کشف «سفینه‌های فضایی» فرازمینی‌ها

یک افسر سابق اطلاعاتی آمریکا می‌گوید: ما قطعا در عالم تنها نیستیم، داده‌ها به‌وضوح نشان می‌دهند که ما تنها نیستیم

یک افسر سابق اطلاعاتی مدعی شده است که دولت ایالات متحده، دهه‌هاست که «سفینه‌های فضایی فرازمینی» و حتی اجساد خلبانان فرازمینی را نیز کشف کرده است.

به گزارش تلگراف، دیوید چارلز گروش، ۳۶ ساله، اعلام کرده که نهادهای اطلاعاتی دست‌اندرکار تلاش کرده‌اند تا خبر کشف قطعات این فضاپیماهای فرازمینی را پنهان کنند.

گروش پیش از این برای سازمان ملی اطلاعات مکانی (NGA) و اداره ملی شناسایی (NRO) کار می‌کرده است.

او در مورد دوم یعنی در اداره ملی شناسایی ،نماینده گروه ویژه برای بررسی پدیده‌های هوایی ناشناس بوده، و پس از آن بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ به عنوان یکی از مدیران «سازمان ملی اطلاعات مکانی» به منظور بررسی پدیده‌های هوایی ناشناس انتخاب شد.

گروش در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان‌های اطلاعاتی تاکنون با اجساد گونه‌های فرازمینی مواجه شده‌اند یا نه، به «نیوز نیشن» پاسخی دوپهلو داد و افزود: «باور کنید یا نه، هر چقدر هم که خیالی و عجیب و غریب به نظر برسد، این واقعیت دارد.»

 گروش می‌گوید ما قطعا در عالم تنها نیستیم، اطلاعات منتشر شده به وضوح نشان می‌دهند که ما تنها نیستیم.»

او می‌گوید که با وجود شرایط خطر شخصی و شغلی در این باره صحبت کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او با اشاره به این که گروه ویژه شناسایی «پدیده‌های هوایی ناشناس»، اجازه دسترسی به قطعات پیدا شده را پیدا نکرده است، می‌گوید سازمان‌های اطلاعاتی «تعداد زیادی» فضاپیماهای فرازمینی را کشف کرده‌اند.

این کهنه سرباز که در افغانستان خدمت کرده، به «دبریف» گفت که مواد کشف شده، بر اساس ریخت‌شناسی و شمایل فضاپیماها و آزمایش علم مواد و چیدمان اتمی منحصر به فرد آن‌‌ها و همچنین نشانه‌های رادیولوژیکی، «منشا عجیبی داشتند» خاستگاه چنین پدیده‌هایی از دید او یا هوش فرازمینی است یا چیزی با منشا ناشناخته.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گروش که در ۷ آوریل ۲۰۲۳ از کار خود کناره‌گیری کرد، شکایتی را ارائه کرده و گفته است که او به دلیل افشای اطلاعات این اکتشافات به کنگره و همچنین به بازرس کل نهاد اطلاعاتی، مورد آزار قرار گرفته است.

بر اساس خبرهای منتشر شده، شواهد مربوط به فناوری فرازمینی از کنگره پنهان شده است تا عامدانه از نظارت قانونی کنگره بر برنامه پدیده‌های ناشناس هوایی جلوگیری شود.

او با اشاره به اطلاعاتی که به کنگره ارائه کرده است، می‌گوید بحث بر سر پدیده‌های معمولی متداول نیست و بلکه فضاپیماهای سالم و نیمه‌سالم با خاستگاه ناشناخته پیدا شده است.

تا کنون مقامات ارشد به شکل‌های مختلف به ادعاهای گروش واکنش نشان داده‌اند. کارل نل، سرهنگ بازنشسته ارتش که خود در گروه عملیاتی بررسی اشیاء ناشناخته پرنده حضور داشته، او را مایه شرمندگی توصیف کرده است.

جاناتان گری، افسر اطلاعاتی ایالات متحده که در حال حاضر برای مرکز ملی اطلاعات هوایی و فضایی (NASIC) کار می‌کند می‌گوید «پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. ما تنها نیستیم.»

گری می‌افزاید: مواجهه با چنین پدیده‌هایی تنها به ایالات متحده محدود نمی‌شود. این پدیده‌ای جهانی است، و با این حال پاسخی برای آن نداریم.

هفته پیش دکتر شان کرک‌پاتریک، مدیر کارگروه اشیاء ناشناس پرنده پنتاگون - معروف به بخش بررسی‌ پدیده‌های غیرطبیعی پنتاگون (ای‌ا‌ی‌آراو) ۸۰۰ مورد مشاهده گزارش شده از اشیاء ناشناس را دریافت کرده بود که نشان می‌دهد، این میزان، از زمان اعلام ۶۵۰ مورد مشاهده شده در ماه گذشته به کنگره، افزایش یافته است.

سو گاف، سخنگوی وزارت دفاع می‌گوید: «تا به امروز، بخش بررسی‌ پدیده‌های غیرطبیعی پنتاگون هیچ اطلاعات قابل تاییدی برای اثبات ادعاهایی مبنی بر اینکه در گذشته، برنامه‌هایی در مورد در اختیار داشتن یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی وجود داشته یا در حال حاضر وجود دارد، کشف نکرده است.»

بیشتر از جهان