لانه عشق ۱۷۵ میلیون دلاری جف بیزوس برای همسر آینده‌اش لورن سانچز

بیزوس و سانچز وقتی رابطه‌ عاشقانه پنهانی‌ خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کردند، هر دو هنوز متاهل و دوست خانوادگی بودند

بیزوس با تقدیم یک حلقه گران‌قیمت، روی کشتی نیم‌میلیارد دلاری مزین به مجسمه لورن سانچز، به او پیشنهاد ازدواج داد- NIKLAS HALLE'N/AFP

جف بیزوس، نفر سوم در فهرست ثروتمندترین مردان دنیا، پس از نامزدی با لورن سانچز، ساختن خانه ۱۷۵ میلیون دلاری خود را از سر گرفت.

در عکس‌هایی که روزنامه دیلی‌میل منتشر کرده است، گروهی از کارگران در پشت‌بام عمارت بزرگ سه طبقه بیزوس در بورلی هیلز کالیفرنیا، در حال کار دیده می‌شوند.

بیزوس، که دارایی خالصش، طبق تازه‌ترین برآورد نشریه فوربس، ۱۳۹.۵ میلیارد دلار است، این ملک ۱۰ هکتاری را که قبلا متعلق به جک وارنر، رئیس سابق برادران وارنر، بود، در اوایل سال ۲۰۲۰ خرید.

در آوریل امسال، بنیان‌گذار آمازون ساخت ملک ۲۶۰۰ مترمربعی خود را که شامل اقامتگاه اصلی، مهمانخانه، سالن ورزشی، آلاچیق، و یک خانه جداگانه برای محافظانش است، متوقف کرده بود.

به گزارش دیلی‌میل، بیزوس ۵۹ ساله و سانچز ۵۳ ساله، تا زمانی که ساخت‌وساز خانه آن‌ها به پایان برسد، در کالیفرنیا و در مجتمع مالیبوی لستر کنیسپل، مدیر مالی مشهور خانواده کارداشیان، اقامت خواهند داشت.

نشریه پیج‌ سیکس روز دوشنبه ۲۲ مه، در گزارشی اختصاصی در نوشت که این زوج، زمانی که برای جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ در جنوب فرانسه بودند، در قایق تفریحی ۵۰۰ میلیون دلاری بیزوس نامزد کردند. این میلیاردر معروف با یک حلقه ۲۰ قیراطی، که قیمت آن ۲.۵ میلیون دلار برآورد شده است، از همسر آینده خود خواستگاری کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بیزوس پیش‌تر در سال ۱۹۹۳ با مک‌کنزی اسکات، رمان‌نویس، ازدواج کرده بود و زندگی مشترک آن‌ها تا ۲۰۱۹ ادامه داشت. اسکات پس از جدایی بسیار پول‌سازش در سال ۲۰۲۱ با دن جویت، معلم، ازدواج کرد، اما دو سال بعد از او نیز طلاق گرفت.

بیزوس و اسکات ۵۳ ساله چهار فرزند دارند، اما فقط نام پسر بزرگش پرستون، که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده است، برای عموم فاش شده است. آن‌ها در طول سال‌های زندگی مشترک و پس ‌از آن تلاش کردند زندگی شخصی‌شان را از دید رسانه‌ها دور نگه دارند.

بیزوس و سانچز وقتی رابطه‌ عاشقانه پنهانی‌ خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کردند، هر دو هنوز متاهل و دوست خانوادگی بودند. گفته می‌شود که آن‌ها حین کار روی یک پروژه فیلمبرداری برای شرکت اکتشاف فضایی بیزوس، بلو اوریجین (Blue Origin)، عاشق هم شده‌اند.

این رابطه روز ۹ ژانویه ۲۰۱۹، زمانی که نشنال اینکوآیر (National Enquirer) خبر خیانت آن‌ها به همسرانشان و پیام‌های به‌شدت عاشقانه و صمیمی‌شان را منتشر کرد، فاش شد.

سانچز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۹ همسر تاجری به نام پاتریک وایتسل ۵۸ ساله بود و با او زندگی مشترک داشت. او از رابطه قبلی‌اش با تونی گونزالس پسری ۲۲ ساله به نام نیکو، و از وایتسل پسری ۱۹ ساله به نام ایوان دارد.

بیشتر از زندگی