لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس؛ باشگاه الهلال ستاره‌باران می‌شود؟

باشگاه الهلال عربستان سعودی برای متقاعد کردن لیونل مسی، قرار است بازیکنان مطرح دیگری را نیز جذب کند

گفته می‌شود که الهلال عربستان پیشنهادی ۵۰۷ میلیون دلاری برای مسی در نظر دارد ـ AFP

وبسایت ورزشی گل، دوشنبه، ۸ مه (۱۸ اردیبهشت)، در خبری اعلام کرد که باشگاه الهلال قصد دارد افزون بر لیونل مسی، قراردادهایی نیز با فوتبالیست‌های سرشناس دیگر، از جمله جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، منعقد کند.

به گزارش این وبسایت، باشگاه الهلال امیدوار است که با جذب این سه ورزشکار، اتحادی از بازیکنان بارسلونا را در عربستان سعودی بازآفرینی کند. 

لیونل مسی پیش از پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن، در تیم بارسلونا بوده و حالا ممکن است یک بار دیگر با آلبا و بوسکتس که آن‌ها هم در بارسلونا توپ می‌زدند، هم‌تیمی شود.

گفته می‌شود که تیم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیشنهادی ۵۰۷ میلیون دلاری برای مسی در نظر دارد که قراردادش با تیم پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سفر مسی و خانواده‌اش به عربستان سعودی در روزهای گذشته، این احتمال را بیش از پیش تقویت کرد که این ستاره فوتبال آرژانتینی به جای تمدید قرارداد در فرانسه، احتمالا تابستان امسال ماجراجویی تازه‌ای خواهد کرد. هرچند او به دلیل سفر به عربستان سعودی بدون اجازه باشگاهش، با دو هفته محرومیت مواجه و ناچار به عذرخواهی شد، ممکن است به زودی قرارداد نهایی خود را با الهلال، به اطلاع هوادارانش برساند.

انتقال مسی به عربستان سعودی، او را در رقابت مستقیم با کریستیانو رونالدو قرار می‌دهد که دسامبر گذشته به النصر، باشگاه رقیب الهلال، پیوست.

با این حال، احتمال پیوستن مسی به اینتر میامی در لیگ آمریکا نیز مطرح است، زیرا دیوید بکام، مالک این باشگاه، برای جذب ستارگان فوتبال، از جمله مسی، تلاش زیادی به خرج می‌دهد. 

همچنین، ادعا می شود که سرخیو بوسکتس، هافبک قهرمان جام جهانی، پس از پایان قراردادش با بارسا، با قراردادی دو ساله در خاورمیانه حضور خواهد یافت، و جوردی آلبا نیز با جدا شدن از جمع هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا، در این مسیر قدم خواهد گذاشت. 

در حالیکه برخی هنوز از احتمال توافق این سه بازیکن مطرح با الهلال سخن می‌گویند، صفحه توییتر شبکه فوتبالی «ال چیرینگیتو» خبر داد که این ستاره فوتبال آرژانتین، پیشنهاد باشگاه الهلال را پذیرفته و حضور او در عربستان سعودی قطعی شده است.

این کانال خبری همچنین اعلام کرد که بوسکتس نیز پیشنهاد این باشگاه عربی را پذیرفته، و جوردی آلبا نیز با فسخ قرارداد خود با باشگاه بارسا موافقت کرده است.

اما این همه ماجرا نیست. شبکه‌های تلویزیونی فرانسه گزارش دادند که باشگاه الهلال همچنین جویای جذب مارکو وراتی، از هم‌تیمی‌های دیگر لیونل مسی در باشگاه پاری سن ژرمن، با پیشنهادی هنگفت است.

انتشار خبر پیوستن لیونل مسی به باشگاه الهلال عربستان سعودی، موجی از واکنش‌ها را در میان علاقه‌مندان فوتبال در این کشور برانگیخت و هشتگ «مسی‌ــ‌هلالی» در رسانه‌های اجتماعی فراگیر شد. اینک باید دید که این فوتبالیست مطرح چه زمانی خبر پیوستن خود را به باشگاه جدیدش، برای هوادارانش تایید می‌کند.

بیشتر از فوتبال