پدر کیان پیرفلک: نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم؛ ماموران جمهوری اسلامی فرزندم را کشتند

به‌گفته میثم پیرفلک، او هیچ‌ شکایتی از مجاهد کورکور یا سایر شهروندان ایذه ندارد و نخواهد داشت

میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک، از کودکان کشته‌شده در جریان اعتراض‌های ضدحکومتی سال گذشته، با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود به‌صراحت، ماموران امنیتی جمهوری اسلامی را عامل تیراندازی، قتل فرزند و مجروح شدن خود معرفی کرد.

در ویدیو میثم پیرفلک، فردی با نام عیدی علی‌پور، فرمانده عملیاتی نیروهای سرکوبگر حکومت ایران در شهرستان ایذه و مسئول نظامی قتل کیان پیرفلک معرفی شده است.

پدر کیان پیرفلک در بخش دیگری از ویدیویی که روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین، منتشر شد، به‌ مانند سایر اعضای خانواده، بار دیگر تاکید کرد که عباس کورکوری، معروف به «مجاهد کورکور»، قاتل فرزندش نیست.

به‌ گفته میثم پیرفلک، او و همسرش شاهد بودند که ماموران امنیتی حکومت ایران به خودرو آن‌ها تیراندازی کردند و فرزندشان را کشتند.

به‌ گفته پدر کیان پیرفلک، او هیچ‌ شکایتی از مجاهد کورکور یا سایر شهروندان ایذه ندارد و نخواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس روایت خانواده، گزارش‌های موجود و شواهد گردآوری‌شده فعالان محلی، نیروهای سرکوبگر حکومت ایران در شامگاه ۲۵ آبان‌ماه سال گذشته، خودرو خانواده کیان پیرفلک در شهرستان ایذه را به گلوله بستند. در جریان این حمله مسلحانه، کیان پیرفلک، کودک ۹ساله، کشته‌ و پدر او هم به شدت مجروح شد.

با این حال، دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، به‌رغم گفته‌های مکرر خانواده، مجاهد کورکور را عامل تیراندازی و قتل کیان پیرفلک معرفی کرده‌اند.

مجاهد کورکور همچنین در دادگاه انقلاب شهرستان ایذه به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض محاکمه و به اعدام محکوم شده است.

به‌ گفته سجاد پیرفلک، عمو کیان پیرفلک، مجاهد کورکور نه‌تنها متهم و عامل قتل کیان پیرفلک نیست، بلکه حتی «مظنون» این پرونده نیز به‌شمار نمی‌رود.

پدر کیان پیرفلک در بخش آخر ویدیو خود از مردم ایران خواست تا به‌دنبال حقیقت باشند و به‌عنوان فردی دادخواه تاکید کرد که نه می‌بخشد و نه فراموش می‌کند.