پیشنهاد الهلال به مسی رکورد شکست

باشگاه الهلال برای جذب لیونل مسی ۴۰۰ میلیون یورو در سال پیشنهاد داد

لیونل مسی در حال حاضر برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند

AFP

باشگاه الهلال عربستان سعودی برای جذب لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی و بازیکن پاری‌سن‌ژرمن، در قراردادی رسمی که برای او فرستاده، پیشنهاد خیره‌کننده‌ ۴۰۰ میلیون یورو در سال را ارائه داده است. 

اگر بهترین بازیکن مرد فیفا در سال ۲۰۲۲ این پیشنهاد را بپذیرد، عربستان سعودی دو ستاره فوتبال جهان را در مسابقات لیگ حرفه‌ای خود در اختیار خواهد داشت؛ آنچه به عنوان گامی بلند در تقویت فوتبال این کشور تلقی می‌شود.

از سوی دیگر، دستمزد ۴۰۰ میلیون یورویی در سال تمام رکوردهای پیشین در خصوص دستمزد بازیکنان فوتبال را خواهد شکست. پیش از این کریستیانو رونالدو در النصر، باشگاه دیگری در ریاض، با رقم ۲۰۰ میلیون یورو در سال بیشترین دستمزد را به نام خود ثبت کرده بود.

انتقال مسی به عربستان سعودی او را در رقابت مستقیم با رقیبش، کریستیانو رونالدو، قرار می‌دهد که دسامبر گذشته به النصر، باشگاه رقیب الهلال، پیوست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن که مالکیت آن در اختیار قطر است، ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و پیشنهاد عربستان سعودی نخستین پیشنهاد رسمی است که برای جذب این قهرمان آرژانتینی جام‌جهانی رو می‌شود. به گزارش دوحه‌نیوز، این پیشنهاد «تمام خواسته‌های مسی را برآورده می‌کند».

پیش‌تر، خبرهایی درباره درخواست خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های کاپیتان تیم ملی آرژانتین از باشگاه الهلال برای دریافت سالانه ۶۰۰ میلیون یورو منتشر شده بود. حضور خورخه مسی در روزهای اخیر در ریاض این گمانه‌زنی را تقویت کرده بود که او در حال مذاکره برای انتقال پسرش از پاری‌سن‌ژرمن به الهلال است.

لیونل مسی در حال حاضر برای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی آرژانتین در جایگاه مهاجم بازی می‌کند و درآمد ماهیانه خالص او از این باشگاه حدود ۳۰ میلیون یورو برآورد می‌شود. او تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که هفت بار توپ طلا و شش بار کفش طلای اروپا را برده است.

بیشتر از فوتبال