شریک زندگی رونالدو از تجربه حضور در عربستان سعودی گفت

شریک زندگی کریستیانو رونالدو ویدئوی تبلیغی عطر «لافیرن» عربستان سعودی را در اینستاگرامش منتشر کرد

جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، سوم ژانویه ۲۰۲۳ در ورزشگاه مرسول پارک عربستان سعودی -AFP

جورجینا رودریگز، مدل آرژانتینی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، در کارزار تبلیغاتی جدید عطری از عربستان سعودی به نام «لافیرن» (Laverne) همکاری کرده است.

جورجینا رودریگز که پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان سعودی، همراه این فوتبالیست و فرزندانشان راهی ریاض شد، در هفته‌های گذشته تصاویری از گشت‌وگذار خود و خانواده‌اش در ریاض منتشر کرده بود. این سوپرمدل که در صفحه اینستاگرامش بیش از ۴۷ میلیون دنبال‌کننده دارد، اینک در تبلیغی از شرکت تولیدکننده عطر لافیرن، نقش ایفا کرده است.

به گزارش وبسایت عرب‌نیوز، جورجینا رودریگز در ویدئوی تبلیغ این محصول به پرسش‌هایی در مورد حضورش در عربستان سعودی پاسخ داد. او در ویدئویی که شنبه، ۲۵ مارس (۵ فروردین)، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت: «در این کشور احساس امنیت می‌کنم و قدردان ارزش‌های خانوادگی موجود در اینجا هستم.»

 او در ادامه گفت: «از اینکه توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم، بسیار خوشحالم. قدرت و جادویی که در صحرای عربستان وجود دارد، باورنکردنی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این چهره پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی، ضمن بازنشر ویدئوی مربوط به معرفی تازه‌ترین رایحه نشان تجاری لافیرن به نام «لافیرن آبی» (Blue Laverne)، از هیجان و تجربه‌‌اش از  ماه رمضان در عربستان سعودی سخن گفت.

او پنجشنبه گذشته نیز سفیر لنزهای «آمارا» (Amara) معرفی شد.

رونالدو در سال ۲۰۱۶، و در یکی از فروشگاه‌های گوچی در مادرید، محل کار رودریگز، با این مدل آشنا شد. او پیش‌تر در مصاحبه‌ای درمورد زندگی با او گفته بود: «جیو خیلی به من کمک کرده. او مادر فرزندانم است و من شیفته‌ اویم. قلبم در اختیار او است و قلب او از آن من. با او خیلی خوشبختم.»

رونالدوی ۳۷ ساله پس از امضای قرارداد خیره‌کننده ۱۷۵ میلیون دلاری با تیم النصر عربستان سعودی، به این کشور نقل مکان کرد. پس از آن، این زوج عکس‌هایی از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و به نظر می‌رسد که از زندگی در ریاض رضایت دارند.

بنا به آنچه نشریه تاتلر نوشته است، رونالدو، شریک زندگی‌اش و پنج فرزندشان، از زمان نقل‌مکان به ریاض، به موضوع هیجان‌انگیزی برای شهر تبدیل شده‌اند. در کنار حضور رونالدو در زمین فوتبال، جورجینا رودریگز نیز در صحنه اجتماعی عربستان سعودی موفق بوده است. او در عربستان سعودی طرفداران زیادی دارد و گونه‌ای «نماد» در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر از مُد و زیبایی