بهار امسال با دامن بلند از راه رسید

 لباس‌هایی با دامن تیره و بلند در مراسم اسکار ۲۰۲۳ هم به تکرار دیده شد

دامن‌های نازک بلند را در مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ گوچی هم دیدیم-@GUCCI

تنها یک نگاه گذرا به لباس‌ مهمان‌های نمایش مجموعه پاییز و زمستان ۲۴-۲۰۲۳ دیور کافی بود تا چشمان تیزبین کارشناسان مد یکی از نکات برجسته مد بهار ۲۰۲۳ را دریابند: دامن‌های زیرزانو و تیره‌رنگ امسال بیشتر از همیشه خودنمایی خواهند کرد.

گل گدوت، بازیگر و مدل اسرائیلی و ستاره فیلم «واندر وومن» یا همان «زن شگفت‌انگیز» که جدیدترین نقش سینمایی‌اش را در فیلم «مرگ روی نیل» دیدیم، یک پیراهن توری مشکی با دامنی بلند از دیور پوشیده بود.

الکساندرا آنا داداریو، بازیگر آمریکایی، هم دامن سیاه‌رنگ چین‌داری پوشیده بود که بلندی آن تا روی قوزک پا بود.

انتخاب جانگ زئی نیز یک دامن ترکیبی چرم و تور از دیور بود که کمری پهن داشت و با یک بلوز سفید هماهنگ شده بود.

 لباس‌هایی با دامن تیره و بلند در مراسم اسکار ۲۰۲۳ هم به تکرار دیده شد که به‌یادماندنی‌ترین آن پیراهن مشکی  مدل بلوز دامنی توری لیدی گاگا از خانه مد ورساچه بود.

کیت بلانشت هم با بلوز آبی‌رنگش دامن مشکی بلندی پوشیده بود که کاری سفارشی از خانه مد لویی ویتون بود.

تام فورد هم در مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۳ نمونه‌های دامن میدی چرمی زیرزانو را که اغلب با یک کت چرم هماهنگ شده بودند، معرفی کرد که در کنار دامن‌های روی زانو رنگارنگ چاک‌دار، برای روزهای خنک اول بهار و گرمای روزهای اواخر بهار انتخابی مناسبی به نظر می‌رسند.

 مشکی ‌رنگ غالب مجموعه پاییز و زمستان دولچه و گابانا بود. اغواگری دامن‌های حریر و توری سیاه‌رنگ و زیرزانوی این خانه مد بسیار چشمگیر است.

دامن‌های نازک بلند و میدی مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ گوچی را هم در سلطه خود داشت. پارچه‌های بدن‌نمای این دامن‌ها زیبایی شلوار و زیرپوش‌هایی را که مدل‌ها بر تن داشتند، نمایان می‌کردند.

در کنار طرح‌های بدن‌نما، دامن‌های ضخیم‌تر گوچی در رنگ‌های مختلف هم در این مجموعه جایگاه ویژه‌ای داشتند.

بیشتر از مُد و زیبایی