واکنش ملانیا ترامپ به انتشار عکس‌های برهنه‌اش

ملانیا ترامپ و رئیس جمهور آمریکا «جدا ازهم» می‌خوابند

 ملانیا ترامپ در سال‌های گذشته در زمینه مدلینگ فعالیت داشت-Peter Kramer / AFP

به ادعای کتابی جدید، ملانیا ترامپ به «راجر استون»، متحد دیرینه و مشاور سابق همسرش شک دارد که عکس‌های برهنه او از گذشته و دوران مدل بودنش را منتشر کرده است.

به گزارش کتاب «رها، ملانیا» نوشته «کیت بنت»، خبرنگار سی‌ان‌ان، بانوی اول اما هنوز باور ندارد که رئیس‌جمهوری ایالات متحده نقشی در انتشار عکس‌هایش داشته.

این عکس‌ها که در سال ۱۹۹۶ گرفته شده و در مجله‌ای فرانسوی برای مردان به چاپ رسید، دوباره در سال ۲۰۱۶ در دوران کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری توسط نیویورک پست بازنشر شد. در آن زمان آقای ترامپ درگیر نزاع داغی با خانواده همایون خان، سرباز امریکایی کشته شده در جنگ عراق بود.

خانم بنت در این کتاب که پیش از انتشار به دست گاردین رسیده، می‌نویسد: «نظریه این است که آقای ترامپ در آن زمان می‌خواسته از دست یک هفته بد در کارزار خود خلاص شود.»

آقای استون هیچ نقشی رسمی در کارزار انتخاباتی ترامپ نداشت ولی همواره نزدیکی خود با این نامزد جمهوری‌خواه را حفظ کرد. نامزدی که برای تلاش‌های آشکار خود در راستای منحرف کردن رسانه‌ها از داستان‌های منفی درباره خودش مشهور است.

ایندیپندنت با آقای استون و کاخ سفید برای اظهارنظر تماس گرفته است ولی هیچ یک تا زمان انتشار این مطلب پاسخی به درخواست ما نداده‌اند.

آقای استون با محکومیت ماه گذشته خود به خاطر اخلال در عدالت، مذاکرات پنهانی با شاهدان و دروغ گفتن به کنگره درباره ارتباط خود با ویکی‌لیکس در طول کارزار انتخابات ریاست جمهوری، با حکم زندان مواجه است.

کتاب خانم بنت همچنین بر اوضاع زندگی شخصی خانواده ترامپ در کاخ سفید پرتویی تازه می‌افکند، جایی که قبلا هم گزارش شده بود این زوج در اتاق‌خواب‌هایی جدا از یکدیگر می‌خوابند.

طبق گزیده‌ای ویرایش‌شده از کتاب رها، ملانیا، که در سی‌ان‌ان منتشر شده است، بانوی اول «اتاق بزرگ و فضای شخصی خود را با اتاق‌هایی در طبقه‌ای مجزا ترجیح می‌دهد.»

خانم ترامپ ظاهرا محلی مختص به خود متشکل از دو اتاق دارد که پیش از آن محل سکونت مادر میشل اوباما بود. همچنین یک «اتاق پرزرق و برق» دیگر که مختص انجام آرایش و رسیدگی به موهایش است، به علاوه یک باشگاه ورزشی اختصاصی.

خانم بنت از خانم ترامپ به عنوان فردی «قدرتمند و با نفوذ» در کاخ سفید یاد می‌کند که اغلب هم درباره تصمیمات سیاسی همسرش و هم در نحوه رفتار با کارمندان نظر می‌دهد.

این نویسنده نوشت: «او مدام بحث‌هایی عمیق با رئیس‌جمهور دارد، معمولا بیش از یک بار در روز و از طریق تلفن.»

اما به گزارش این کتاب، بانوی اول همچنین از «انتصاب فردی مبتدی به کاری مهم» توسط همسرش «دلسرد» نیز شده است. که اشاره به دستیار خانم ترامپ دارد، نویسنده متن سخنرانی او در سال ۲۰۱۶ که ظاهرا سرقتی ادبی از سخنرانی میشل اوباما بود.

خانم بنت می‌گوید بعد از سخنرانی در نشست ملی جمهوری‌خواهان، خانم ترامپ «خود را نیز سرزنش می‌کرد» که سخنرانی‌اش شباهتی غیرقابل انکار با سخنرانی هشت سال پیش میشل اوباما داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود نویسنده سخنرانی بانوی اول، یکی از «کارمندان سازمان ترامپ بود که هیچ تجربه‌ای در آماده‌سازی سخنرانی کارزارهای سیاسی نداشت.» و خانم ترامپ «تا امروز هنوز هم احساس می‌کند در فرصتی که می‌بایست پیروزمندانه‌ترین و مقتدرانه‌ترین سخنرانی او می‌بوده، باعث شکست همسرش  شده است.»

این کتاب همچنین ادعا می‌کند بین خانم ترامپ و ایوانکا، دختر همسرش، تنش‌هایی وجود دارد و آن را به عنوان «شکاف در نمای آفتابی میان دو خانم بر سر نزدیکی و نفوذ بیشتر بر رئیس‌جمهوری» توصیف می‌‌‌‌کند.

خانم بنت، که به عنوان خبرنگار سی‌ان‌ان زندگی بانوی اول و خانواده ترامپ را پوشش داده است، می‌نویسد: «طبیعت بی‌سابقه این ماجرا که دختر اول در کارهایی مشابه کارهایی که معمولا بر عهده بانوی اول است دخیل شود، باعث پدیدآمدن مشکلاتی شده است.»

کاخ سفید این کتاب را مورد انتقاد قرار داده و ادعا کرده پر از «جزئیات و عقاید کذب» است.

© The Independent