ورساچه؛ باشگاه زنان قدرتمند مد در لس‌آنجلس

نائومی کمبل، چهره نمادین دنیای مد، ستاره مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ ورساچه بود

در پایان نمایش، دوناتلا ورساچه، طراح ۶۷ ساله و مدیر  قدرتمند و سهامدار این خانه مد، روی صحنه رفت - AFP

جدیدترین مجموعه ورساچه در لس‌آنجلس نمایشی از نمادهای مد بود که حضور زنان پیشگام در این صنعت را به رخ می‌کشید.

نائومی کمبل، مدل ۵۲ ساله، در نمایش ورساچه به نسل جدید مدل‌ها نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می‌شود. این چهره نمادین دنیای مد روز پنجشنبه در نمایش مد پاییز/زمستان ۲۰۲۳ ورساچه در لس‌آنجلس، روی سکوی نمایش به سوپرمدل‌های حاضر درس قدرت داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کمبل ۵۲ ساله، اسطوره صنعت مد با بیش از ۴۰ سال تجربه در این عرصه، در این نمایش یک پیراهن دکلته مشکی بلند تا قوزک پا به تن کرد که با بندهایی از وسط سینه به روی شانه‌ها و سپس پشت لباس می‌رفت.

تعدادی از مدل‌های جوان‌تر از جمله جی‌جی حدید ۲۷ ساله، کندال جنر ۲۷ ساله و امیلی راتاجکوفسکی ۳۱ ساله نیز در این نمایش به او پیوستند.

نائومی تنها ستاره میانسال این نمایش نبود. ماریاکارلا بوسکونو ۴۲ ساله، مدلی که اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت رسید، هم در این نمایش با بالاتنه‌ای یقه اسکی و آستین بلند و یک دامن کلوش روی سکوی نمایش رفت.

در پایان نمایش، دناتلا ورساچه، طراح ۶۷ ساله و مدیر قدرتمند و سهامدار این خانه مد روی صحنه رفت تا به تشویق‌ها و ابراز احساسات جمعیت حاضر پاسخ دهد.

این رویداد جمعیت زیادی از افراد مشهور را به خود جذب کرده بود. از جمله حاضران سرشناس می‌توان به مایلی سایرس، پاریس هیلتون، دوآ لیپا، شر، پاملا اندرسون و لیلی جیمز در کنار بسیاری از چهره‌های معروف دیگر اشاره کرد.

نائومی پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش در سال ۲۰۲۲، اکنون حرفه پرمشغله مدلینگ را با مادرانگی می‌آمیزد. او در حال آماده شدن برای آموزش اصول مدلینگ در دوره جدید مستر کلاس (MasterClass) است و به نشریه پیپل گفت که می‌خواهد مدل‌های جوان مشتاق موفقیت را راهنمایی و هدایت کند.

او افزود: «در مورد کار ما هرگز هیچ درس یا کتابی وجود نداشت. همین‌طور برای اینکه مردم بدانند ما مدل‌های لباس سخت تلاش می‌کنیم. این مانند یک هنر است.»

بیشتر از مُد و زیبایی