درخشش لیدی گاگا در لباس‌های ورساچه

لیدی گاگا در مراسم فرش قرمز «خانه گوچی» پیراهنی از ورساچه پوشید

لیدی گاگا و ورساچه پیوندی به قدمت عمر فعالیت‌های هنری لیدی گاگا دارند. این خانه مد ایتالیایی همیشه یکی از انتخاب‌های محبوب این خواننده آمریکایی که خود در سبک و پوشش سلیقه خاصی دارد بوده است.

خوشبختانه دختر نوجوانی که در اواخر دهه نود به خاطر سبک متفاوت لباس پوشیدن، آرایش صورت و مو مورد تمسخر دوستان و همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت، این‌قدر در رسیدن به اهدافش مصمم بود که امروز ما او را به عنوان هنرمند زن قدرتمندی به نام لیدی گاگا بشناسیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لیدی گاگا با نام کامل استفانی جوآن آنجلینا گرمانوتا اولین بار در یازده سالگی شروع به تمرین آواز خواندن کرد و در سال ۲۰۰۸ با دو تک آهنگ «فقط رقص» و «چهره بی‌تفاوت (Poker Face)» به مدت ۸۳ هفته رکورددار جدول آهنگ‌های دیجیتال مجله بیلبورد شد.

از این به بعد بود که پای این خواننده، آهنگساز و هنرپیشه آمریکایی که تبار ایتالیایی هم دارد در صنعت موسیقی سفت شد. سبک لباس پوشیدن، آرایش مو و صورت از جمله ویژگی‌های او بود که همیشه مورد توجه رسانه‌ها و اهالی هنر قرار می‌گرفت.


در سال ۲۰۱۴ گاگا به صورت رسمی به عنوان چهره خانه مد ورساچه قرارداد بست و به عنوان یک نماد مد مطرح شد.

او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۱ با اکسس هالیوود درباره رابطه‌اش با دوناتلا ورساچه، طراح مد ایتالیایی و مالک خانه مد ورساچه چنین گفت: «من و دوناتلا مثل خواهر می‌مانیم. او زن بسیار زیبایی است. او به من یاد داد چطور مثل یک خانم باشم. وقتی منِ جوان در این صنعت در حال بزرگ شدن بودم، نمی‌دانستم چطور باید باشم. من در خانواده شیکی بزرگ نشدم، اما دوناتلا بسیار ظریف، مهربان و برازنده است و چیزهای زیادی به من آموخت. چیزهایی که وقتی لباس‌های او را می‌پوشم احساس می‌کنم.»

در سال ۲۰۱۴ ورساچه «با افتخار» اعلام کرد در کارزارهای تبلیغاتی بهار و تابستان با لیدی گاگا قرار داد بسته است.

بیشتر از مُد و زیبایی