ملکه اردن حامی جدی خانه‌های مد خاورمیانه است

ملکه رانیا برای ملاقات بانوی اول آمریکا، لباسی به رنگ آبی سلطنتی از خانه مد لبنانی، الی صعب، انتخاب کرد

خانواده سلطنتی اردن این روزها در تدارک برگزاری جشن عروسی ولیعهد این کشور، شاهزاده حسین‌اند که به نظر می‌رسد یک نمایش تمام‌عیار مد خواهد بود-Instagram/Harithand

ملکه رانیا، ملکه اردن که به‌عنوان نماد مد در خانواده سلطنتی اردن شناخته می‌شود، مهارت خود را در هماهنگی لباس‌ و ظاهر در سفر اخیرش به ایالات متحده آمریکا بار دیگر نشان داد.

او که به همراه همسرش، ملک عبدالله دوم، و پسرش، ولیعهد حسین بن عبدالله، در سومین سفر رسمی پادشاه اردن به پایتخت آمریکا پس از روی کار آمدن جو بایدن در سال ۲۰۲۱ به واشنگتن پرواز کرد، در همه دیدارهای رسمی بسیار شیک ظاهر شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملکه رانیا برای ملاقات با دکتر جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، لباسی به رنگ آبی سلطنتی از خانه مد لبنانی، الی صعب، انتخاب کرد. 

پیراهن می‌دی او در مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ این خانه مد لبنانی با چکمه‌های همسان و بلندی که تا بالای ران ادامه می‌یافت، ارائه شده بود.

اما ملکه که به‌دنبال ظاهر موقرتری بود، آن را با یک جفت کفش پاشنه‌دار از جان‌ویتو روسی، یکی از محبوب‌ترین برندهای کفش نزد خانواده‌های سلطنتی و افراد مشهور، و یک کیف دولچه و گابانا به رنگ خاکستری هماهنگ کرد.

ملکه رانیا برای سخنرانی خود در واشنگتن نیز از طراحان خاورمیانه‌ای کمک گرفت.

او در خلال سخنرانی خود در واشنگتن، یک دامن شاخص از خانه مد عراقی-لبنانی هاریتاند پوشیده بود.
هاریتاند از خانه‌های مد معروفی است که به افراد مشهور زیادی خدمات ارائه می‌کند. آنجلینا جولی، اندی مک دوول و ساندرا اوه از جمله مشتریان مشهور این خانه مد خاورمیانه‌ای هستند.

ملکه اردن سال‌ها است که مشتری خانه‌های مد عرب است. او سال ۱۹۹۹ و در خلال مراسم تاج‌گذاری همسرش، شاه عبدالله دوم، لباس شب مجللی از کارهای الی صعب را برگزید.

البته الی صعب تنها خانه مدی نیست که ملکه اردن به طراحی‌های او علاقه‌مند است. او در سال ۲۰۱۶، هم‌زمان با هفتادمین سالگرد استقلال اردن، پیراهنی از کارهای خانه مد اردنی‌ــفلسطینی هاما فشن پوشید.

ملکه رانیا در سفر رسمی‌اش به هلند در سال ۲۰۱۸، یک لباس دست‌دوز سنتی اردنی را که زنان انجمن خیریه بالسمت الخیر تهیه کرده بودند، به تن کرد.

کمی بعد‌تر در همان سال، در نشست سالانه سازمان ملل، با یک پیراهن میدی آستین بلند از کارهای خانه مد حسین بزازا ظاهر شد.

خانواده سلطنتی اردن این روزها در تدارک برگزاری جشن عروسی ولیعهد این کشور، شاهزاده حسین، و نامزدش رجوه خالدند که به نظر می‌رسد یک نمایش تمام‌عیار مد خواهد بود.

بیشتر از مُد و زیبایی