دنیل کریگ آخرین جیمز باند را در «وقتی برای مردن نیست» بازی می‌کند

سابقه همکاری کریگ با برخی عوامل جیمز باند به ۳۰ سال می‌رسد

آیدان ترنتر، ادریس البا و تام هیدلستون، از جمله کسانی هستند که پیشبینی می‌شود جایگزین کریگ شوند/MIGUEL MEDINA / AFP

دنیل کریگ فاش کرد که رسما به بازی کردن در نقش جیمز باند پایان داده است. 

وقتی که از این بازیگر سؤال شد که آیا دوران او به عنوان جاسوس بریتانیایی به سر آمده است، گفت: «بله. هنرپیشه دیگری باید این نقش را بازی کند.»

طبق شایعات، قرار بود فیلم قبلی سری جیمز باند به اسم «اسپکتر» که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد، آخرین فیلم کریگ از این مجموعه باشد، اما او سال گذشته قرارداد خود را برای چهارمین فیلم به اسم «زمانی برای مردن نیست» به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا امضا کرد و گفت که از بازی کردن این نقش «واقعا خوشحال» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کریگ در آستانه شروع فیلم جدید خود به اسم «چاقوکشی»، در مصاحبه با وبسایت آلمانی اکسپرس گفت: «کار بسیار سختی بود، البته همیشه همین‌طور است، اما حاصل یک همکاری عظیم بود. یکی از جنبه‌های تکان‌دهنده پایان دادن به بازی در این مجموعه، برای من این است که به مدت ۳۰ سال با برخی از این افراد کار کردم.

او افزود که همه چیز به کسانی که در کنارشان کار کرده است، مربوط می‌شود، و تلویحا گفت که این فیلم را بازی کرده است تا با این افراد خداحافظی کند.

اوایل سال جاری فاش شد که در بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند، کریستوف والتس نقش بلوفلد در فیلم اسپکتر را بار دیگر، در کنار رامی مالک، لیا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو و آنا دی آرماس بازی خواهد کرد. 

رالف فینس و جفری رایت و نیز لاشانا لینچ، که گفته می‌شود به عنوان نسخه مونث مامور ۰۰۷ در این فیلم معرفی خواهد شد، از جمله دیگر بازیگران آن فیلم خواهند بود.

آیدان ترنتر، ادریس البا و تام هیدلستون، از جمله کسانی هستند که پیشبینی می‌شود جایگزین کریگ شوند.

فیلم «زمانی برای مردن نیست» ۳ آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا اکران خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم