محل اقامت رونالدو و خانواده‌اش در عربستان سعودی کجاست؟

ستاره پرتغالی در سوئیت دو طبقه‌ای با هزینه‌ ماهانه بیش از ۲۵۰ هزار پوند سکونت دارد

ستاره پرتغالی در سوئیت مجللی در هتل «چهار فصل» ریاض اقامت می‌کند ـ AFP

نشریه دیلی میل در گزارشی، به جزئیاتی از محل زندگی کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در عربستان سعودی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، این ستاره پرتغالی که به‌تازگی به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوسته است، در یک سوئیت مجلل دوطبقه در هتل «چهارفصل» (Four Seasons) ریاض اقامت دارد که شامل ۱۷ اتاق است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هزینه اقامت هر ماه رونالدو و خانواده‌اش در این هتل مجلل، بیش از ۲۵۰ هزار پوند هزینه خواهد بود.

این «مهاجم» سرشناس فوتبال، هنگامی که هفته گذشته به عربستان سعودی رفت، به یک ابرمیلیونر تبدیل شد. با این دارایی، او در اقامتگاهی سلطنتی زندگی می‌کند که در ساختمانی ۹۹ طبقه، بهترین منظره پایتخت عربستان سعودی را در مجلل‌ترین محیط فراهم می‌کند.

ستاره سابق منچستریونایتد که قراردادی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون پوند با باشگاه النصر در لیگ برتر عربستان سعودی امضا کرده است، به نظر می‌رسد تا زمان انتخاب خانه‌ای برای سکونت در طول دوران حضورش در این کشور، در این هتل اقامت خواهد داشت.

هزینه سوئیت محل اقامت رونالدو حتی در وب‌سایت هتل ذکر نشده است و باید خصوصی رزرو شود. اما هزینه هر شب اقامت در سوئیت مشابه کوچک‌تری که می‌توان آن را آنلاین رزرو کرد،  رقم خیره‌کننده ۳۳۰۰ پوند است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در وب‌سایت هتل چهارفصل ریاض درباره سوئیت سلطنتی آمده است: «مهمانان با چشم‌اندازهای بی‌نظیر ریاض سرگرم می‌شوند. جدیدترین سوئیت دوطبقه ما با یک اتاق‌نشیمن وسیع، دفتر خصوصی، اتاق غذاخوری و اتاق رسانه‌ای، در طبقات ۴۸ و ۵۰ هتل واقع شده است. این سوئیت منظره‌ای پانوراما از ریاض و محیط اطراف آن ارائه می‌دهد و حس منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند. با اقامت در این هتل، می‌توانید لذت بردن از بهترین غذاهای چینی، ژاپنی، هندی و خاورمیانه‌ای را با تازه‌ترین مواد اولیه برای سفارش، تجربه کنید.»

شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل موقعیت رونالدو، سرآشپزها یک سرویس غذاخوری انحصاری در اتاق برای این بازیکن فوتبال و خانواده‌اش ارائه می‌دهند. در عین حال، از کارکنان هتل خواسته شده است که درخواست گرفتن عکس یادگاری با رونالدو را مطرح نکنند.

یکی از بهترین رستوران‌های ریاض در نقطه دیگر شهر نیز رونالدو را به خود جلب کرده است. او شنبه‌شب از رستوران ژاپنی «میازو» بازدید کرد که «غذاهای معاصر برای دنیایی مجلل و سبک زندگی خلاقانه» ارائه می‌دهد. او با یک ژاکت زیپ‌دار با طرح‌‌های طلایی و مشکی و صلیبی غول‌پیکر دیده شد و در حالیکه محافظان امنیتی احاطه‌اش کرده بودند، به درخواست مهمان‌ها برای گرفتن عکس پاسخ مثبت داد.

رونالدو همچنین با یک شاهزاده سعودی و مقام‌های ارشد ورزشی این کشور، در منطقه لوکس دیریه، غذاهای لبنانی صرف کرد. به نظر می‌رسد که جورجینا رودریگز، همسر رونالدو، که ۴۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، نیز هتل را پسندیده است، زیرا مغازه‌های لوکس با برندهای محبوب او در اطراف آن قرار دارند.

هتل چهارفصل ریاض از زمین تنیس، امکانات ماساژ و اسپا با سونا و اتاق بخار نیز برخوردار است. این فضا، فرصت مناسبی نیز برای دیدارهای عاشقانه نیز فراهم می‌کند.  اگر رونالدو بخواهد دیدار عاشقانه‌ای با جورجینا داشته باشد، هتل می‌تواند یک وعده عصرانه منحصر‌به‌فرد در «پل آسمان» بر فراز «برج پادشاهی» که از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ریاض است، به او پیشنهاد دهد. در وب‌سایت این هتل وعده داده شده است که در صورت رزرو شدن، کل پل به روی عموم مسدود، و یک میز شام در مرکز آن برپا می‌شود. در توصیف این صحنه نوشته شده است: «نفسگیرترین منظره ریاض در طول یک شام خصوصی دونفره در پل آسمان متعلق به شما است.»

به نظر می‌رسد که رونالدو و خانواده‌اش پس از اقامت در این هتل، به خانه‌ای در یکی از محله‌های مرفه ریاض نقل مکان خواهند کرد؛ مناطقی مانند «آل محمدیه» که به رستوران‌های درجه یک‌ آن معروف است، یا «النخیل» که به دلیل مدارس بین‌المللی‌اش، در میان خانواده‌ها محبوب است. هر دو منطقه، در نزدیکی استادیوم ۲۸ هزار نفری «النصر» واقع شده‌‌اند. بسیاری از مجتمع‌های واقع در این مناطق دارای استخرهای شنا، مدارس، فروشگاه‌ها، کلینیک‌ها، سالن‌های ورزشی و رستوران‌های معروف‌اند و ساکنان به‌ندرت به ترک محل اقامت خود نیاز می‌یابند.

وب‌سایت‌های اجاره املاک در عربستان سعودی، بهای این املاک گرانقیمت را منتشر نمی‌کنند، زیرا تمایل دارند از طریق قراردادهای خصوصی با کارفرمایان به نتیجه برسند. اما برای نمونه، یک کاخ هشت‌خوابه با استخر شنا، سالن پذیرایی بسیار بزرگ، سه سوئیت در محوطه و انواع امکانات رفاهی، به قیمت ۵۵ میلیون ریال سعودی (۱۲.۲ میلیون پوند) فروخته می‌شود.

بیشتر از فوتبال