اشیا پرنده ناشناس در آسمان ویسکانسین چه می‌کنند؟

«مانند روشنایی‌هایی درون ابرها بود و با سرعت عجیبی در آسمان می‌چرخید»

چندین شاهد از دیدن تابش نورهای متحرک سریع در آسمان ویسکانسین خبر داده‌اند و باعث شده‌اند برخی گمانه‌زنی کنند و آن‌ها را به اشیای پرنده ناشناس ربط بدهند.

شاهدان ویدیوهایی به سایت میل داده‌اند که نشانگر نورهایی بر فراز مناطق روستایی نزدیک وست‌بند و فردونیا در جنوب شرقی ویسکانسین است.

 به گزارش این سایت خبری، این نورها از زاویه‌های مختلف در چندین ویدیو به تصویر کشیده شده است و می‌تواند حاکی از فراداده‌ها باشد.

یکی از شاهدان به نام کیمبرلی به میل گفت روز اول دسامبر همراه همسرش داشت در منطقه وست‌بند به سوی خانه می‌رفت که آن نورهای «شبیه جغدی سفید را دید که از سمت راست و بالای درخت‌ها، از پایین جلوی چراغ‌های راهنمایی و بالا سمت چپ می‌آمد».

او افزود وقتی آن شیء سه بار دیگر جلو آن‌ها پرواز کرد مشخص شد جغد نیست و به این سایت خبری گفتند نمی‌دانند آنچه دیدند چه بود. آن‌ها سپس نورهای سفیدی را در آسمان دیدند.

جدید: چندین شاهد از پرواز پدیده‌های هوایی ناشناس کروی‌شکل بر فراز نواحی روستایی ویسکانسین خبر دادند...!!

جاشوا رودریگز (Joshuajered) ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲

او گفت: «وقتی هر دو رو به شیشه جلو خم شدیم رفته‌رفته نورها را دیدیم. شبیه نورهایی که توانستم از آن‌ها فیلم بگیرم. اصلا سر درنمی‌آوردیم چیزی که داریم می‌بینیم چیست.»

به گزارش دیلی میل، شاهد دیگری به نام کن از خانه‌اش واقع در فردونیا، حدود هشت کیلومتری جایی که کیمبرلی قرار داشت شروع به فیلم‌برداری کرد.

هم‌اکنون: چندین شاهد از پرواز پدیده‌های هوایی ناشناس کروی‌شکل بر فراز نواحی روستایی ویسکانسین خبر دادند و با فیلم‌هایی استثنایی از فاصله‌های چند کیلومتری آن‌ها را ثبت کرده‌اند. سازمان‌های آتش‌نشانی، پلیس و فرودگاه به اهالی در شناسایی منبع این پدیده‌ها کمک می‌کنند.

بن هنسن (BenHansen00) ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲

این فیلم چهار نور را در آسمان نشان می‌دهد و سپس نور پنجمی به آن‌ها می‌پیوندد و بعد با هم دور می‌شوند. آن موقع هوا ابری بود اما طوفان یا رعدوبرقی در کار نبود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آندریا لین پیش‌تر در همان شب چهار فیلم گرفت که نورهای را در چندین رنگ و با حرکت دورانی در آسمان نشان می‌دهد.

در یکی از این فیلم‌ها، تک‌نور سفیدی نمایان می‌شود و سپس سه پرتو دیگر مثلث‌وار دور نور نخست پدیدار و بعد ناپدید می‌شوند و نور مرکزی هم به دنبال آن‌ها می‌رود.

کریس نواک هم به میل گفت روز بعد همراه همسرش و هنگام رانندگی نورهایی را در آسمان دیده بود.

دیلی‌ میل: «چندین شاهد فیلم‌هایی خارق‌العاده از مشاهده پدیده‌های هوایی ناشناس احتمالی در نواحی روستایی ویسکانسین منتشر کرده‌اند که نورهای سفید درخشان و عجیبی را نشان می‌دهند که آسمان شب را طی می‌کنند.»

گزارش کامل جاش باسول و کریس شارپ در لینک زیر آمده است.

نیک مادرید (NickMadrid16) ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲

او به این سایت خبری گفت« واقعا قبلا هرگز چیزی شبیه این ندیده بودم. مانند ردیف روشنایی‌هایی درون ابرها بود و با سرعت عجیبی در آسمان می‌چرخید.»

او افزود گمان نکند نورهای نورافکن بوده باشند.

بن هنسن، مامور پیشین اف‌بی‌ای که اکنون مجری برنامه «شاهدان اشیا ناشناس پرنده» (UFO Witness) در شبکه دیسکاوری پلاس است به میل گفت اغلب گزارش‌ها در مورد مشاهده اشیا ناشناس پرنده حاکی از «ناهنجاری‌های نوری» در شکل‌های نامتعارف است.

هنسن به میل گفت: «کلیت شرایط مشاهده و محل فیلم‌برداری را که در نظر بگیریم، این مورد بیشتر و بیشتر قانع‌کننده می‌شود.»

© The Independent

بیشتر از جهان