صعود دومینیک به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس «ای تی پی» لندن

آخرین دیدار این مرحله بین فدرر و جوکوویچ حکم مرگ و زندگی را برای آنها دارد

دومینیک تیم، در تنیس ای تی پی لندن AFP

روز سوم مسابقات تنیس ای تی پی لندن در گروه بیون بورگ پیگیری و توانست را مسابقات به اوج حساسیت خود برساند. 

در روز سوم این مسابقات، دومینک تیم، به مصاف مرد شماره ۲ تنیس جهان نواک جوکوویچ رفت.  هردو تنیسور در اولین مسابقه خود پیروز رقابت بودند و در صورت برتری هر یک از این دو در این مسابقه، راهی دیدار نیمه پایانی میشوند.

تیم، که در بازی نخست فدرر را شکست داده بود میدانست که در این بازی کار سخت تری را پیش رو خواهد داشت. از طرف دیگر جوکوویچ که در آخرین رویارویی با تیم در مرحله نیمه نهایی مسابقات رولند گاروس بازی را واگذار کرده بود به قصد جبران پا به این مسابقه گذاشته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ست اول بازی بسیار زیبا و دیدنی برگذار شد و هر دو ‌تنیسور از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند. رقابت در این بازی بسیار نزدیک و اشتباهات بازیکنان بسیار کم بود ولی جوکوویچ با تجربه بیشتر توانست  ۶-۷  ست اول را که یک ساعت به طول انجامید از آن خود کند.

تیم که به نظر می رسید از لحاظ بدنی دچار خستگی بود می رفت تا ست دوم را به آسانی به جوکوویچ ۳-۶ واگذار کند. اما با کمال شگفتی، تیم با قدرت تمام ست دوم بازی را به ست سوم کشید. ست سوم نیز به زیبایی ست اول با نتایجی بسیار نزدیک پیگیری شد تا اینکه بازی به تایمبرک کشیده شد.

در نهایت تیم، در این ست نیز توانست پیروز شود و در کل بازی را به نفع خود پایان داد و با ۲ راهی مرحله نیمه پایانی شد. در بازی دیگری در این مرحله، فدرر در مصاف با بریتینی از ایتالیا رفت که موفق شد در ۲ ست پیاپی پیروز این دیدار باشد.

بدین ترتیب بریتینی با ۲ شکست از دور مسابقات خارج شد. به این ترتیب آخرین دیدار این مرحله بین فدرر و جوکوویچ حکم مرگ و زندگی را برای این دو بازیکن خواهد داشت چرا که شکست برای هر کدام به معنای حذف از مسابقات لندن خواهد بود.

بیشتر از ورزش