مرد استرالیایی متهم به آزار جنسی کودکان به ۱۲۹ سال زندان محکوم شد

 پیتر جرارد اسکالی پس از فرار از استرالیا در سال ۲۰۱۱، در سال ۲۰۱۵ در شهر مالای‌بلای فیلیپین دستگیر شد

این دومین محکومیت پیتر جرارد اسکالی است که اکنون به اتهام‌های متعددی از جمله تجاوز جنسی و قاچاق دختران با حکم حبس ابد در زندان به سر می‌برد‌ـ STR / AFP

فیلیپین مردی استرالیایی را به‌دلیل رسوایی آزار جنسی کودکان به ۱۲۹ سال زندان محکوم کرد.

این دومین محکومیت پیتر جرارد اسکالی است که اکنون به اتهام‌های متعددی از جمله تجاوز جنسی و قاچاق دختران با حکم حبس ابد در زندان به سر می‌برد.

اسکالی پس از فرار از استرالیا در سال ۲۰۱۱، در سال ۲۰۱۵ در مالای‌بلای فیلیپین دستگیر شد.

او برای فرار از اتهام‌های کلاهبرداری در کشورش به فیلیپین آمده بود.

بازپرس‌های پرونده پیش‌تر گفته بودند که او سپس یک کسب‌وکار سکس اینترنتی راه انداخت و از دختران نوجوان خانواده‌های فقیر حین رابطه جنسی با آن‌ها یا استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی فیلم می‌گرفت.

دادگاهی در شهر کاگایان دو اورو این حکم را روز ۳ نوامبر و پس از توافق اسکالی و سه متهم همدستش روی دفاعیه، صادر کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که آن‌ها به ۶۰ جرم از جمله قاچاق انسان، موارد بهره‌کشی از کودکان، کودک‌آزاری و تجاوز جنسی متهم شده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لاولی مارگالو، دوست دختر اسکالی، به ۱۲۶ سال حبس محکوم شد. دو نفر دیگر به بیش از ۹ سال زندان محکوم شدند.

در بیانیه خانواده قربانیان، از جمله یک دختر ۱۸ ماهه و یک کودک که جسد مدفون شده‌اش زیر خانه‌ اجاره‌ای اسکالی پیدا شد، آمده است: «همه آن‌ها می‌خواهند به این مرحله تاریک زندگی خود پایان دهند و از آن عبور کنند.»

مرلین بارولا-اوی، دادستان منطقه‌ای شهر کاگایان دو اورو در جنوب فیلیپین، گفت: «این یک پیروزی بزرگ نه تنها برای ما دادستان‌های وزارت دادگستری بلکه مهم‌تر از آن یک پیروزی بزرگ برای قربانیان-بازماندگان است.»

در سال ۲۰۱۶، دادستان‌های فیلیپین به‌منظور مجازات اسکالی خواستار بازگشت مجازات اعدام شده بودند. اسکالی ۵۲ ساله به کارگردانی ویدیوهای وحشتناک شامل تجاوز و شکنجه و فروش آن‌ها از طریق دارک وب* متهم شد. او در مجموع، به‌دلیل ۷۵ اتهام از جمله ادعای تجاوز به دختری ۱۸ماهه تحت بازجویی قرار دارد.

*شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها که از دسترس عموم خارج‌اند و تنها با استفاده از ابزارهای خاصی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این شبکه تقریبا قابل‌ردیابی نیست و جرائمی مثل خریدوفروش اسلحه و موادمخدر، آزار انسان‌، قاچاق اعضای بدن و هر فعالیت غیرقانونی دیگری در آن ممکن است.

© The Independent

بیشتر از جهان