خوش‌ تیپ‌ترین‌ها روی فرش قرمز «ام‌ تی‌وی»

بکی جی پیراهنی به رنگ قرمز پوشیده بود که کار مشترک جدیدی از والی و اچ اند ام است

Getty Images for MTV

مرکز گردهمایی و نمایشگاهی فیبِس در سویلِ اسپانیا فرش قرمز مراسم جایزه موسیقی اروپایی ام تی وی ۲۰۱۹ را پیش پای افراد مشهور گسترد.

مجری این برنامه خواننده آمریکایی بکی جی بود و ستارگان برای بزرگداشت برترین استعدادهای صنعت موسیقی در آن گرد هم آمده بودند.

دوآ لیپا، هالزی، نیال هوران و مدل معروف جوآن اسمالز از جمله مهمانان شرکت‌کننده در مراسم امسال بودند.

 

آداب لباس پوشیدن در مراسم جایزه موسیقی اروپا از باقی مراسم مشابه غیررسمی‌تر است و همین باعث می‌شود مهمانان این مراسم خود را از شر سنت‌ها خلاص کنند و روی فرش قرمز خلاقانه‌تر لباس بپوشند. مثلاً خواننده سنگاپوری جاسمین سوکو و خواننده اوکراینی مارو ترجیح داده بودند تیپ‌شان تحت تأثیر جشن هالووین باشد.

از آن طرف، عضو سابق گروه موسیقی پوسی کت دالز، نیکول شرزینگر، با پیراهن کوتاه دنباله‌داری به رنگ زرشکی و کفش پاشنه‌میخیِ مشکی بر روی فرش قرمز میان سایر مهمانان می‌درخشید.

خواننده اسپانیایی لولا ایندیگو پیراهن صورتی کمرنگی پوشیده بود که لایه‌هایش از جنس تور بود و درست شبیه شاه‌دخت‌ها شده بود. بکی جی نیز پیراهن مشابهی به رنگ قرمز پوشیده بود که کار مشترک جدیدی از جیامباتیستا والی و اچ اند ام بود.

یکی از برندگان این جایزه شان مندس بود که جایزه بهترین هنرمند به او رسید. خواننده ترانه «بد گای»، بیلی اِیلیش نیز جایزه بهترین ترانه و نیز بهترین هنرمند تازه‌کار را با خود به خانه برد.

در بخش نماهنگ، از تیلور سوییفت به خاطر ترانه‌اش با عنوان «من!» تقدیر کردند و جایزة بهترین ویدیو و بهترین کار آمریکایی نصیب او شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی