مسابقات مسترز پاریس

صعود جوکوویچ و نادال به مرحله سوم

دور دوم مسابقات مسترز پاریس با صعود تنیسوران نامدار و حذف مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد. نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس دنیا در مرحله دوم به مصاف کورنتین موتت از فرانسه رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

موتت ست اول را بسیار خوب آغاز کرد و در حالی که جوان جویای نام فرانسوی در ست نخست ۵ بر ۳ از جوکوویچ پیش افتاده بود و فقط به یک گیم نیاز داشت تا ست اول را پیروز شود این جوکوویچ بود که با یک بازگشت فوق العاده بازی را به تساوی کشاند و در نهایت جوکوویچ موفق شد ست اول را به سختی و با نتیجه ۷-۶ در تایبرک به نفع خود به پایان برساند.

در ست دوم نیز بازی بسیار نزدیک پیش می‌رفت اما در نهایت جوکوویچ پیروز این ست با نتیجه ۶-۴ و کل بازی نیز لقب گرفت. اما مرد شماره ٢ تنيس جهان يعنى رافائل نادال اسپانيايى مقابل آدرين مانارينو از فرانسه قرار گرفت، رقابتى كه براى نادال آسان به نظر مى‌رسيد، در ست اول رقابت بسيار نزديك بود و به نظر مى رسيد كه نادال از آمادگى چندان خوبى برخوردار نيست ولى در نهايت نادال توانست ست اول را با نتيجه ٧-٥ پيروز شود، ست دوم نيز حريف فرانسوى بسيار خوب ظاهر شد و در بسيارى از مواقع نادال را تحط فشار قرار داد، رقابت بسيار نزديك پيش مى رفت تا اينكه نادال توانست از اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببرد و‌این ست را ۶-۴ به نفع خود پایان داد و توانست در ۲ ست پیاپی پیروز این رقابت باشد. در مرحله سوم نادال می‌بایست در یک بازی دشوار به مصاف واورینکا برود.

در دیگر دیدارهای حساس این مرحله می‌توان به حذف کارن خاچانوف مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات اشاره کرد كه در مقابل حريف آلمانى خود جان لنارد استروف رقم خورد. ديگر اتفاق مهم اين مرحله حذف زود هنگام مدودف مرد شماره ٤ تنيس جهان بود كه نتوانست بازى را در مقابل ژرمى شاردى از فرانسه با پيروزى به پايان برساند و به اين ترتيب از دور مسابقات كنار رفت.

بیشتر از ورزش