استلا مک‌کارتنی برای دومین بار پا به بازار محصولات آرایشی گذاشت

مک‌کارتنی استانداردها را برای مد پایدار بالا برد

مک کارتنی ۱۴ سال پیش اولین محصولات آرایشی بهداشتی خود را روانه بازار کرده بود-instagram/stellamccartneybeauty

وقتی می‌گوییم استلا مک‌کارتنی یک طراح پیشرو است دلایل زیادی در دستمان داریم. این بار خودش هم می‌گوید بعضی اوقات آن‌قدر از زمانه جلو رفته که کارهایش بازگشت مالی نداشت. حالا با فراگیرتر شدن محصولات پایدار و دوستدار محیط‌زیست او هم به بازار این محصولات برگشت.

 استلا مک‌کارتنی طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا و دختر پل مک‌کارتنی و لیندا مک کارتنی، سال‌ها است از زیر سایه شهرت پدر خود بیرون آمده و در دنیای مد به یک چهره شناخته‌شده بدل شده است. او به خاطر چرم‌های وگان و بدون وجود محصولات حیواناتی و الگوهای کلاسیکش که ساده و درعین‌حال برجسته‌اند، شناخته می‌شود. او همچنین استانداردها را برای مد پایدار بالا برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بار استلا، با معرفی خط تولید محصولات مراقبت از پوست ساده خود، STELLA، همان رفتاری را با دنیای زیبایی انجام می‌دهد که نشانه اخلاق-مداری محیط زیستی او است.

مک کارتنی ۱۴ سال پس از ارائه اولین خط محصولات آرایشی بهداشتی خود به نشریه بازار می‌گوید: «من می‌خواهم محصولاتی را ارائه دهم که شانه‌به‌شانه همه محصولات دیگری که به‌اندازه ما پایداری را در نظر نمی‌گیرند، بایستند.»

این محصولات جدید حاصل همکاری مک کارتنی با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده کالای لوکس فرانسوی (LVMH) است که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد.

مک‌کارتنی این بار سه محصول را معرفی کرده است: پاک‌کننده، سرم و یک کرم. این محصولات چند بار مصرف و دارای سیستم پر کردن مجدد هستند، در بطری‌های قابل‌استفاده مجدد از شیشه‌های قابل بازیافت ارائه می‌شوند که در قفسه حمام نیز شیک به نظر می‌رسند.

مک‌کارتنی برخلاف عقیده اولیه‌اش که وجود عطر در این مجموعه را چیزی «فرانسوی و قدیمی» تلقی می‌کرد وقتی با محصولات بدون بو مواجه شد نظرش را تغییر داد و از استاد عطر ساز فرانسیس کورکجان، هم کمک گرفت تا عطری سفارشی برای این خط تولید کند.

بیشتر از مُد و زیبایی