میخانه استرالیایی چشم‌چرانی را ممنوع کرد

«ما این کار را می‌کنیم تا همه احساس امنیت کنند و مطمئن شویم که مشتریان ما راحت‌اند»

«خیره شدن آزاردهنده که ماهیت جنسی داشته باشد، آزار جنسی محسوب می‌شود و غیرقابل تحمل است» - Canva

یک باشگاه شبانه در استرالیا اعلام کرده است که اگر مشتریانی را ببیند که بدون رضایت فرد مقابل به او خیره شده‌اند، آن‌ها را بیرون می‌کند.

باشگاه ۷۷ (Club77) در سیدنی به‌تازگی سیاست عدم تحمل خود را در مورد آزار و اذیت که توجه غریبه‌ها به کسی بدون رضایت او را نیز در برمی‌گیرد، به روز کرده است.

این مکان با توضیح در مورد این تغییر در پستی در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد که الزام به تعهدش باید فراتر از اجرای اقدام‌هایی برای مقابله با حوادثی باشد که پیش از این اتفاق افتاده است.

در این پست آمده است: «ما همچنین موظفیم به افراد جدیدی که به باشگاه‌ها می‌روند آموزش بدهیم و به آن‌ها کمک کنیم تا بفهمند چه رفتاری در داخل این مکان و در صحنه رقص غیرقابل‌قبول تلقی می‌شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مالکان این باشگاه که مکانی اجتماعی است، گفتند آن‌ها بر تعامل میان غریبه‌ها تاکید می‌کنند، اما هرگونه ارتباطی «باید با رضایت شفاهی شروع شود.»

آن‌ها گفتند: «این موضوع همچنین در شرایطی صدق می‌کند که مثلا از دور به کسی خیره شده باشید. اگر توجهی که به کسی می‌کنید بدون رضایت او باشد، آزار و اذیت محسوب می‌شود.»

این باشگاه نگهبان امنیتی دیگری را استخدام کرده است تا همچون «افسر مسئول امنیت» عمل کند. این افسر را با جلیقه صورتی با دید بالا می‌توان تشخیص داد.

باشگاه ۷۷ اعلام کرد: «آن‌ها برای رسیدگی به شکایت‌ها و نگرانی‌ها آموزش دیده‌اند. اگر شخصی شما را مورد آزار و اذیت قرار داد یا بدون رضایتتان به شما توجه کرد، لطفا این افسران را پیدا کنید یا فورا به کارکنان ما اطلاع دهید.»

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید.

پست به اشتراک گذاشته شده باشگاه ۷۷ (@club77sydney)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Club 77 (@club77sydney)

«اگر گزارشی دریافت کنیم مبنی بر هرگونه رفتاری که باعث ناراحتی کسی شده باشد، فرد گزارش‌شده را از محل بیرون می‌کنیم و به پلیس اطلاع می‌دهیم.»

«ما این کار را می‌کنیم تا همه احساس امنیت کنند و مطمئن شویم که مشتریان ما در صورتی که چیزی باعث ناراحتی یا احساس ناامنی آن‌ها شد، راحت به کارکنان دسترسی دارند.»

در اوایل سال جاری، پلیس حمل‌ونقل بریتانیا اعلام کرد که پس از کارزار حمل‌ونقل لندن، شاهد افزایش تعداد افرادی بوده است که به دلیل خیره شدن آزاردهنده در قطارها گزارش شده‌اند.

هدف از این کارزار مقابله با رفتارهای نامناسب و آزار جنسی زنان و دختران در متروی لندن است.

در پوسترهایی که در سطح شهر نصب شده، آمده است که «خیره شدن آزاردهنده که ماهیت جنسی داشته باشد، آزار جنسی محسوب می‌شود و غیرقابل تحمل است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی