لئوناردو دی کاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟

چیزی که مخاطبان را ناراحت کرده، اصرار دی کاپریو به رابطه با زنان جوان است

خبر قطع رابطه دی‌کاپریو و کامیلا مورون، هنرپیشه و مدل، دستمایه تمسخر، شوخی و حتی انتقاد جدی کاربران رسانه‌های مجازی شد-AFP

لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مورون بعد از چهار سال قطع رابطه کردند و باعث شد این نظریه که «اگر دوست‌دخترهای دی‌کاپریو سنشان بالا برود یا خیلی به او نزدیک شوند، رابطه تمام می‌شود» دوباره در میان علاقه‌مندان سینما و این هنرپیشه موفق هالیوودی مطرح شود.

لئوناردو دی‌کاپریو که برای بازی‌های تاثیرگذارش در فیلم‌هایی چون «جنگجو»، «گرگ وال استریت» و «گتسبی بزرگ» احترام زیادی نزد مخاطبان دارد، در روابط شخصی خود نتوانسته‌ است مقبولیت چندانی به دست آورد. به همین دلیل هم خبر قطع رابطه او و کامیلا مورون، هنرپیشه و مدل، دستمایه تمسخر، شوخی و حتی انتقاد جدی کاربران رسانه‌های مجازی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او با بالای ۲۵ ساله‌ها قرار نمی‌گذارد

ظاهرا چیزی که مخاطبان او را ناراحت کرده، اصرار او به رابطه با زنان جوان است. الگوی تکراری او در روابط عاطفی رابطه با زنان زیر ۲۵ سال است. او رابطه را اوایل ۲۰ سالگی یک زن شروع می‌کند، چند ماه یا چند سال با او قرار می‌گذارد و قبل یا بعد از ۲۵ سالگی آن‌ها، جدا می‌شود. فرقی هم نمی‌کند این رابطه چند سال طول کشیده یا خود دی‌کاپریو در زمان قطع رابطه چند ساله است. کافی است دوست دخترش تولد ۲۵ سالگی خود را جشن بگیرد تا رابطه تمام شود.

کامیلا مورون، آخرین دوست دختر دی‌کاپریو، مدل و هنرپیشه است. آن‌ها از سال ۲۰۱۷ با یکدیگر در رابطه‌ بودند و در طول دوران قرنطینه، زمان زیادی را با هم گذراندند. نشریه پیپل دو سال پیش، به نقل از یک منبع نزدیک به لئوناردو، درباره این رابطه چنین نوشت: «این یک رابطه جدی است. آن‌ها با هم قرنطینه شدند. معمولا لئو بسیار مستقل است و ترجیح می‌دهد زمان بیشتری با دوستانش بگذارند اما به دلیل قرنطینه، بیشتر اوقاتش را با کامیلا سپری کرد.»

نشریه ئی! نیز در سال نوامبر ۲۰۲۱ از قول فردی نوشت: «از همیشه نزدیک‌ترند، رابطه آن‌ها واقعا محکم است. همه‌چیز بین لئو و کامی عالی است»

مورون در ژوئن ۲۰۲۲، تولد ۲۵ سالگی خود را جشن گرفت و به دنبال آن، این زوج خوشحال کمتر با هم دیده شدند. نشریه یواس به نقل از منبع خبری خود، می‌نویسد: «دی کاپریو در مراسم مختلف و تعطیلات بدون او (مورون) حضور پیدا کرد؛ از شب‌نشینی Care تا یونیسف و سنت تروپز. او بیشتر وقت خود را با دوستان نزدیکش مثل توبی مک‌گوایر و جیمی فاکس می‌گذراند.»

مورون نیز تمام تابستان درگیر فیلمبرداری بود و به گفته این منبع، با اینکه آن‌ها «خیلی نزدیک» بودند، از ماه ژوییه با هم دیده نشدند.

منبع دیگری به نشریه پست گفت: «دختران در آستانه ۲۵ سالگی چیزهای دیگری از رابطه می‌خواهند. آن‌ها به دنبال ازدواج و پایدار شدن رابطه‌اند. این چیزی نیست که لئو می‌خواهد. او قصد تشکیل خانواده ندارد و نمی‌خواهد در کنار زنانی باشد که ممکن است او را برای این کار تحت فشار قرار دهند. او پیرتر شده اما ذائقه‌اش همچنان جوان است.»

با این حال به نظر می‌رسد تلاش‌های نزدیکان دی‌کاپریو برای توجیه این رفتار او، تاثیر چندانی بر افکار عمومی ندارد. اگر دیروز (۳۱ اوت) به توییتر سر زده باشید، توییت‌های زیادی از کاربران دیده‌اید که به‌طنز، این رویه دی‌کاپریو را نقد می‌کنند:

«شاید لئوناردو دی کاپریو از روی دلسوزی برای زنانی که تا قبل از ۲۵ سالگی نمی‌توانند ماشین کرایه کنند، این کار را می‌کند؛ واقعا آدم خوبی است.»

«نوزدهم دسامبر بیست‌وپنجمین سالگرد ساخت فیلم تایتانیک در آمریکا است.»

«دختری که دی کاپریو در ۷۲ سالگی رها خواهد کرد، امروز به دنیا آمد.»

البته ما از واقعیت رابطه دی کاپریو و مورون و دلیل اصلی جدا شدنشان چیزی نمی‌دانیم. اما تجربه نشان می‌دهد ۲۵ سالگی برای اغلب زنان جوان نقطه ثبات و استقلال فکری و مالی، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، وابستگی کمتر به مردان (مخصوصا آن‌ها که بیش از ۳۰ سال دارند) و افزایش اتکا به خود است. شاید هم دی‌کاپریو از زنانی عاقل و بالغی که روزبه‌روز قوی‌تر می‌شوند، می‌ترسد!

بیشتر از زندگی