شاهزاده ویلیام و هری، در بیست و پنجمین سالروز مرگ مادرشان با هم دیدار نخواهند کرد

این دو برادر آخرین بار در تابستان گذشته و در جریان رونمایی از مجسمه مادر فقیدشان در کاخ کنزینگتون روابط تیره خود را برای مدت کوتاهی فراموش کردند

اتفاقات و حواشی‌ای که پس از ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل رخ داد و سپس کناره‌گیری این دو از وظایف سلطنتی و نقل مکانشان به ایالات متحده، میانه دو برادر را که از کودکی بسیار به هم نزدیک بودند، به شدت بر هم زد- Dominic Lipinski / POOL / AFP

ویلیام و هری، شاهزاده‌های محبوب بریتانیا، در بیست و پنجمین سالروز مرگ مادرشان با هم دیدار نخواهند کرد. 

دوک کمبریج، ۴۰ ساله، و دوک ساسکس، ۳۷ ساله، یاد مادر خود، شاهدخت دایانا، را در کنار خانواده‌هایشان گرامی خواهند داشت.

اگر چه دو برادر در تابستان گذشته و در جریان رونمایی از مجسمه مادر فقیدشان، دایانا، شاهدخت ولز، در کاخ کنزینگتون، خانه سابق او در لندن، روابط تیره خود را مدت کوتاهی فراموش کردند، اما  از آن زمان به بعد رودررو با یکدیگر صحبت نکرده‌اند.

در سال ۲۰۱۷، ویلیام و هری بیستمین سالروز مرگ دایانا را با ایجاد یک باغ یادبود در کاخ کنزینگتون، شرکت در یک مستند درباره او، و امانت دادن وسایل شخصی‌اش به یک نمایشگاه گرامی داشتند.

چهارشنبه  این هفته بیست و پنجمین سالروز مرگ دایانا خواهد بود، اما برادرها این بار این مناسبت تلخ را خصوصی برگزار خواهند کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده هری این هفته گفت: «می‌خواهم روزی سرشار از خاطرات کار و عشق باورنکردنی او، و به شیوه‌ای باشد که او می‌گذراند. می‌خواهم روزی باشد که [یاد] روح مادرم را با خانواده‌ام، با فرزندانم، که آرزو می‌کردم او را ملاقات می‌کردند، گرامی بدارم. هر روز امیدوارم که او را سربلند کنم.»

انتظار می‌رود که دسته‌های گل یادبود نیز در محوطه بیرونی کاخ کنزینگتون گذاشته شود.

این مناسبت با دیدار ماه آینده هری و مگان از بریتانیا هم‌زمان است، اما برنامه‌ای برای دیدار با ویلیام و کیت در این دوران ندارند.

در این میان، دوک کمبریج و خانواده‌اش اواخر این ماه از کاخ کنزینگتون به کلبه آدلاید که فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با قلعه ویندزور فاصله دارد، نقل مکان کردند.

اگر «خانواده ساسکس» حین اقامت در بریتانیا در خانه‌شان (کلبه فراگمور) اقامت کنند، فقط پنج دقیقه پیاده‌روی با «خانواده کمبریج‌» در کلبه آدلاید در ۸۰۰ متری خود فاصله خواهند داشت؛ اما گفته می‌شود که دو خانواده هیچ برنامه‌ای برای دیدار با یکدیگر ندارند.

اتفاقات و حواشی‌ای که پس از ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل رخ داد و سپس کناره‌گیری این دو از وظایف سلطنتی و نقل مکانشان به ایالات متحده، میانه دو برادر را که از کودکی بسیار به هم نزدیک بودند، به شدت بر هم زد.

دایانا در ۳۱ اوت ۱۹۹۷ در سن ۳۶ سالگی، زمانی که ویلیام ۱۵ ساله و هری ۱۲ساله بود، در اثر تصادف اتومبیل در پاریس درگذشت.

بیشتر از جهان