شب رجزخوانی تایسون فیوری

فیوری می‌گوید که بازنشسته شده اما شاید برای نبرد با اوسیک بازگردد تا قهرمان بلامنازع سنگین‌وزن شود

تایسون فیوری، برد اولکساندر اوسیک در برابر آنتونی جاشوا را یکی از «بدترین مبارزات عنوان سنگین‌وزن»خواند-Giuseppe CACACE / AFP

تایسون فیوری، دومین برد اولکساندر اوسیک در برابر آنتونی جاشوا را یکی از «بدترین مبارزات عنوان سنگین‌وزن» که تاکنون دیده است خواند و اعلام کرد که هر دو مبارز را در یک شب شکست خواهد داد.

اوسیک در مقابل جاشوا در عربستان سعودی با رای مثبت دو نفر از سه داور پیروز شد و توانست کمربندهای «دبلیو‌بی‌ای» (WBA)، «دبلیو‌بی‌او» (WBO)، «آی‌بی‌اف» (IBF) و «آی‌بی‌او» (IBO) خود را در برابر مبارز بریتانیایی حفظ کند. این مبارز اوکراینی در سپتامبر گذشته با پیروزی با سه رای، حریف بریتانیایی را از جایگاه قهرمانی خلع کرده بود.

فیوری ادعا کرده بازنشسته شده است اما هنوز عنوان سنگین‌وزن دبلیو‌بی‌سی (WBC) را واگذار نکرده است. این مبارز بریتانیایی اشاره کرد که شاید برای مبارزه با اوسیک بازگردد تا عنوان قهرمان بلامنازع سنگین‌وزن را به دست آورد.

فیوری ۳۳ ساله در ویدیویی اینستاگرامی گفت: «حالا که تماشا کردم، هر دو آن‌ها گند زدند. این یکی از بدترین مبارزات عنوان سنگین‌وزنی بود که تاکنون دیده بودم.»

«واقعا افتضاح بود، بی‌خیال! هر دو آن‌ها را در یک شب نابود خواهم کرد. افتضاح محض.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«دسته‌چک‌های آشغال‌تان را بیرون بیاورید، چون «جیپسی کینگ» (Gypsy King) آمده که تا ابد بماند!»

اوسیک ۳۵ ساله شنبه‌شب [۲۰ اوت ۲۰۲۲] با نتایج ۱۱۵-۱۱۳، ۱۱۶-۱۱۴، ۱۱۳-۱۱۵ مقابل جاشوا پیروز شد و بدین ترتیب، تاکنون شکست ‌نخورده است.

فیوری نیز در مسابقات حرفه‌ای شکست‌ نخورده‌ است و آخرین مبارزه‌اش در ماه آوریل بوده است. این مبارز ۳۳ ساله، دیلیان وایت را در راند ششم ناک‌اوت کرد و عنوان «دبلیو‌بی‌سی» (WBC) را در ورزشگاه ویمبلی لندن حفظ کرد.

جاشوا روز شنبه پس از باختش مقابل اوسیک، در حرکتی عجیب، میکروفون برداشت و درباره اشتیاق، احترام، و جنگ رجزخوانی کرد.

در این بین، اوسیک گفت: «مطمئنم فیوری هنوز بازنشسته نشده است. باور دارم که او می‌خواهد با من مبارزه کند.»

«می‌خواهم با او مبارزه کنم. اگر با فیوری مبارزه نکنم، انگار اصلا مبارزه نکرده‌ام. فقط خدا می‌داند قهرمان بلامنازع می‌شوم یا نه.»

© The Independent

بیشتر از ورزش