سفر الهام‌بخش «زن شایسته» خاورمیانه از امارات به‌ سوی شهرت جهانی

ورونیکا حسینلی احمد در مسابقه جهانی «زن شایسته» در سئول به جمع شش نفر برتر راه یافت

راهیابی ورونیکا به جمع شش فرد برتر جهان در ماه ژوئن، طی مراسمی باشکوه در سئول اعلام شد-golfnews

ورونیکا حسینلی احمد، کارآفرین ساکن امارات متحده عربی که تاج زن شایسته خاورمیانه (Mrs Universe Middle East) را بر سر گذاشت، در مسابقه جهانی که ماه ژوئن در سئول کره جنوبی برگزار شد، به جمع شش نفر برتر راه یافت.

ورونیکا که سردبیر، مدل و شخصیتی تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی است، برای نشان‌های تجاری مختلف مد و جواهرات به‌عنوان مدل کار می‌کند. او در جمهوری آذربایجان متولد شده و در سن پایین به امارات مهاجرت کرده است. ورونیکا در کودکی به تحصیل در رشته موسیقی و آموختن ژیمناستیک پرداخت و سپس در رشته جامعه‌شناسی روانشناختی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ورونیکا خانواده‌ خود و ارزش‌هایی را که در کودکی به او آموختند، مهم‌ترین دستاورد زندگی خود می‌داند. او در یک سازمان مدافع حقوق زنان که با مبارزه با تبعیض جنسیتی، از حقوق زنان دفاع می‌کند، هم عضو است.

راهیابی ورونیکا به جمع شش فرد برتر جهان در ماه ژوئن، طی مراسمی باشکوه در سئول اعلام شد. او برای کسب این عنوان از ۱۱۰ شرکت‌کننده دیگر پیشی گرفت و زن شایسته فعلی تاج را بر سر او گذاشت.

ورونیکا پیروزی خود را در حالی که پیراهنی بلند و مجلل اثر مونا المنصوری، طراح مشهور عرب، را بر تن داشت، جشن گرفت.

آمادگی با سرمایه شخصی

ورونیکا به نشریه گلف نیوز گفت که برای این مسابقه فقط با بودجه شخصی خود آماده شده است.

ورونیکا می‌گوید: «من هزینه همه‌چیز را خودم تامین کردم که البته پشیمان نیستم؛ چرا که ابتکار و ایده خودم بود که این گام روبه‌جلو را بردارم. در آینده می‌توانم به شرکت‌کنندگان جدید در جست‌وجوی اطلاعات و دریافت بهترین مشاوره‌ها، یاری برسانم.»

برگزارکنندگان مسابقه زن شایسته می‌گویند که عمدتا بر شناسایی توانایی‌های بالقوه زنان و مسیری که در راه تحول و رشد خود طی کرده‌اند، متمرکزند.

بیشتر از زندگی