نماینده امارات در مسابقات «زن شایسته جهان» سوم شد

در بخش نهایی کامسترا داوران را خیره کرد و برنده بهترین لباس اسرارآمیز شد

نماینده امارات متحده در عربی در مسابقه «زن شایسته جهان» پس از نماینده آمریکا و اردن به مقام سوم رسید.

دیبنجلی کامسترا، ملکه زیبایی امارات که برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کرد، پس از شرکت در رقابتی داغ با دو رقیب دیگرش ژاکلین استَپ و شایلین فورد در مقابل ده‌ها نفر از حاضرین و همچنین هزاران نفر از تماشاچیان آنلاین، درحالی‌که منتظر تصمیم نهایی داور بودند، روی صحنه ایستادند.

شایلین فورد، زن شایسته آمریکا، تاج را از آن خود کرد، استَپ، زن شایسته اردن، دوم شد و کامسترا، اولین زن شایسته امارات متحده عربی، به‌عنوان سومین رتبه برگزیده شد.

کامسترا دراین‌باره گفت: «این یک رقابت بسیار سخت بود. من مأیوس نشدم. برای شرکت‌کننده‌ای که اولین بارش بود و کشوری که برای اولین بار در این رقابت شرکت می‌کرد، اینکه آن‌ها من را در مقام سوم انتخاب کنند... من واقعاً خوشحال و راضی بودم. من هنوز خیلی خوشحالم. من به خودم و امارات افتخار می‌کنم. من تمام تلاشم را کردم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کامسترا یک معمار هندی است که سه کسب‌وکار مختلف در دبی دارد. او ۱۴ سال است که در امارات متحده عربی زندگی می‌کند و پیش‌ازاین در هواپیمایی امارات به‌عنوان مهماندار هواپیما کار می‌کرد.

او می‌گوید: «من یک زن شاغل معمولی و مادر دو فرزند هستم که قبلاً در هیچ مسابقه زیبایی شرکت نکرده بودم.»

مسابقه زن شایسته جهان که «تجلیلی از منحصربه‌فرد بودن زنان متأهل» است، در ۹ ژانویه در لاس‌وگاس آغاز شد و در یک مسابقه پر زرق‌وبرق در ۱۵ ژانویه به اوج هیجان خود رسید. در آن شش روز، ملکه‌های زیبایی تمرین کردند، آموزش دیدند و با یکدیگر معاشرت کردند.

در بخش نهایی کامسترا در هر دور داوران را خیره کرد، به‌ویژه در بخش لباس ملی که طی آن او تماشاگران را با لباس طلایی و الهام گرفته‌شده از شاهین که توسط استعداد فیلیپینی کری سانتیاگو طراحی‌شده بود، شگفت‌زده کرد و برنده بهترین لباس اگزوتیک (بومی اسرارآمیز و متفاوت) شد.

کامسترا می‌گوید مهم است که هر شرکت‌کننده از نظر مالی ثبات داشته باشد، زیرا سازمان‌دهی همه‌چیز از پیراهن و لباس گرفته تا سفر با تکیه بر جیب شما می‌تواند بسیار گران تمام شود.

کامسترا درباره لباسش به نشریه نشنال گفت: «من به دنبال طراح بودم که اهمیت لحظه و اهمیت آن را درک کند. ما بالاخره تصمیم گرفتیم با کری سانتیاگو، طراح فیلیپینی که کارهای شگفت‌انگیزی با نمایش‌های مجلل انجام داده روی صحنه برویم.

وقتی داوران از او پرسیدند که می‌خواهد جهان درباره او چه چیزی را بداند، کامسترا گفت: «می‌خواهم دنیا بداند که من زنی هستم که زندگی‌اش را از صفر شروع کرده‌ام و هیچ‌وقت چیزی که می‌خواستم به من هدیه داده نشد، برای رسیدن به همه‌چیز واقعاً سخت کار کرده‌ام.»

بیشتر از مُد و زیبایی