هدیه یک میلیون دلاری کانیه به مناسبت تولد کیم کارداشیان

کیم کارداشیان اخیرا به رشته حقوق علاقمند شده و در سال جاری به آزادی ۱۷ زندانی کمک کرده است

کیم کارداشیان و همسرش روز فرش قرمز مت‌گالا GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

کانیه وست برای هدایای گزاف خود به همسرش کیم کارداشیان معروف است، ولی آخرین هدیه او اتفاقا هدیه‌ای معنادار است.

برای تولد ۳۹ سالگی کیم کارداشیان، این خواننده رپ یک میلیون دلار به نام او به خیریه‌های اصلاحات زندان‌ها اهدا کرد. هدیه‌ای که خانم کارداشیان آن را در روز سه‌شنبه در توییتر به اشتراک گذاشت.

کارداشیان نوشت: «من هدایای بی‌نظیری از تمام اعضای خانواده خود دریافت کردم و کانیه بی‌نظیرترین کیف‌های دنیا را برای من گرفت، ولی او همچنین یک میلیون دلار به خیریه‌های محبوب من که بر روی اصلاحات زندان کار می‌کنند به نیابت از من، خودش و کودکان‌مان اهدا کرد. این هدیه قلبم را بی‌نهایت خوشحال می‌کند!»

این تاجر بزرگ لوازم آرایشی که دوشنبه ۳۹ ساله شد تصویری از «گواهی اهدا» را با توییت خود منتشر کرد که نشان می‌دهد وست به همراه فرزندان خود نورث، سینت، شی، و سالم، به خیریه‌های «کات ۵۰» (Cut 50) «برید الایو پراجکت» (Buried Alive Project) «ایکوال جاستیس اینیشیتیو» (Equal Justice Initiative) و «انتی رسیدیوزم کوالیشن» (Anti-Recidivism Coalition) یک میلیون دلار اهدا کرده‌اند. 

خانم کارداشیان که پیشتر در سال جاری میلادی اعلام کرده بود می‌خواهد به دنبال حرفه‌ای در دنیای حقوق برود، در سال ۲۰۱۹ به آزادی بیش از ۱۷ نفر از زندان کمک کرده است.

در میان افرادی که با کمک این موسس شرکت لوازم آرایشی آزاد شدند می‌توان از آلیس ماری جانسون نام برد، مادربزرگی ۶۳ ساله که برای جرمی غیرخشونت‌آمیز در ارتباط با مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده بود.

در واکنش به این کمک سخاوتمندانه، خیریه‌ها نیز سپاس خود از این زوج را به اشتراک گذاشتند.

کات ۵۰ در توییتر نوشت: «به نیابت از تمام تیم خود از شما متشکریم (و تولد مبارک!) این کمک مالی به ما کمک خواد کرد تا منابع مالی تلاش‌های خود را تامین کنیم تا از طریق قانون‌گذاری و انسانی‌کردن امور، نظام قضایی ایالات متحده را متحول سازیم. ما مفتخریم که در این مبارزه کنار شما هستیم و همچنین مفتخریم که شما عضوی از خانواده کات ۵۰ هستید!»

برید الایو پراجکت نیز در توییتر از حمایت آقای وست و خانم کارداشیان تشکر کرد و نوشت: «بی‌نهایت قدردان حمایت ناگسستنی کیم کارداشیان و کانیه وست از کار خود هستیم که به دنبال نجات جان آدم‌ها است. کیم، تو خودت هدیه‌ای ورای توضیح با کلمات هستی. استفاده از تولد خود برای تقویت ما و دیگر سازمان‌ها نشانگر تعهد صمیمانه و سرسخت تو به این موضوع مهم است. ممنون که دستانتان را برای کمک به سمت ما دراز و در آزادی سرمایه‌گذاری کردید.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style/kanye-west-kim-kardashian

© The Independent

بیشتر از زندگی