پاسخ ایلان ماسک به اتهام خیانت جنسی: «وقت شیطنت ندارم»

ماسک داشتن رابطه با همسر سرگئی برین، یکی از بنیان‌گذاران گوگل را تکذیب کرد

منابع ناشناس به وال استریت ژورنال گفتند که ماسک در ماه دسامبر با نیکول شاناهان، همسر برین، رابطه کوتاهی داشت-Angela Weiss / AFP

ایلان ماسک در پاسخ به ادعاهای مطرح‌شده درباره رابطه‌ با همسر دوست قدیمی‌ خود گفت که مدت‌ها است اصلا رابطه جنسی ندارد.

ایلان ماسک که هفته گذشته به رابطه خارج از ازدواج با همسر سرگئی برین، یکی از بنیان‌گذاران گوگل متهم شده بود، با انکار این موضوع افزود: «چندین سال است که رابطه جنسی نداشته‌ام!»

به گزارش نشریه بیزنس اینسایدر، پس از انتشار مطلبی مبنی بر اینکه ایلان ماسک و سرگئی برین، دو دوست قدیمی، سر یک ماجرا اختلاف پیدا کرده‌اند، ماسک رابطه نامشروع با همسر برین، بنیان‌گذار گوگل و سرمایه‌گذار تسلا، را تکذیب کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

منابع ناشناس در گزارشی در روز یکشنبه، ۲۴ ژوییه، به وال استریت ژورنال گفتند که ماسک در ماه دسامبر با نیکول شاناهان، همسر برین، رابطه کوتاهی داشت که باعث شد شاناهان و برین در ژانویه از یکدیگر جدا شوند.

ماسک یکشنبه به توییتی که به گزارش ژورنال اشاره می‌کرد، پاسخ داد. او نوشت: «من و سرگئی با هم دوستیم و دیشب با هم در یک مهمانی بودیم! من نیکول را فقط دو بار طی سه سال دیده‌ام و هر دو بار هم افراد زیادی کنارمان بودند. هیچ‌چیز عاشقانه‌ای [بین ما] نیست.»

ماسک ادامه داد: «آه؛ اصلا یک عمر است که من رابطه جنسی نداشته‌ام!»

او در توییت دیگری اضافه کرد که «حملات با هدف ترور شخصیت امسال به سطح جدیدی رسیده‌اند، اما مقاله‌ها بی‌پایه و اساس‌اند».

ماسک می‌گوید: «من ساعت‌های زیادی کار می‌کنم، بنابراین برای شیطنت کردن خیلی وقتی ندارم.»

ماسک از روزنامه وال استریت ژورنال هم انتقاد کرد و گفت که «قرار بود برای روزنامه‌نگاری استاندارد بالایی داشته باشد» اما مانند یک روزنامه زرد گزارش می‌کند.

ماسک افزود: «وال‌استریت ژورنال باید داستان‌هایی را کار کند که واقعا برای خوانندگانشان مهم‌اند و مبنای واقعی محکمی دارند؛ نه شنیده‌های تصادفی یک شخص ثالث.»

منابع وال استریت ژورنال به این نشریه گفته‌اند که ماسک اوایل سال ۲۰۲۲ در یک مهمانی، زانو زده و از برین درخواست بخشایش کرده و برین نیز عذرخواهی او را پذیرفته است؛ اما دیگر «به طور منظم» و مانند قبل با ماسک در تماس نیست.

در اوایل ژوییه گزارش شد که ماسک سال ۲۰۲۱ از شیون زیلیس، یکی از مدیران ارشد خود، صاحب یک جفت دوقلو شده است.

بیشتر از جهان