اشک‌های جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم ازدواج

لوپز لباس عروس را سال‌ها در کمد لباسش نگه داشته بود

جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم عروسی بسیار پراحساسشان در لاس‌وگاس در آغوش هم گریه کردند.

به گفته کنوشا پورتیس، از کارکنان کلیسای محل عقد، جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم ازدواج خود در لاس‌وگاس و در حضور فرزندشان بسیار احساساتی شدند و اشک ریختند.

این مراسم جمع‌وجور و بی‌سروصدا در یک کلیسای کوچک و معروف (Little White Wedding Chapel) برگزار شد. کنوشا پورتیس، از کارکنان کلیسا، در برنامه «صبح‌به‌خیر آمریکا» گفت این زوج در مراسم عقد لحظات شیرینی را باهم به اشتراک گذاشتند و به هم «بله» گفتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بچه‌های آن‌ها از ازدواج‌های قبلی درست پشت سرشان بودند.

جنیفر ۵۲ ساله نیز جزییاتی از این مراسم را در خبرنامه خود که با نام JLO به صورت آنلاین منتشر می‌شود با دنبال کنندگانش در میان گذاشت. این خبرنامه اخیرا پر از خبرهای خوب درباره این خواننده است که با توجه به مستند زندگی‌اش در نتفلیکس «بین دو نیمه» زندگی سختی داشته است.

او با به اشتراک گذاشتن خبر ازدواج ناگهانی و مخفیانه خود نوشت: «دیشب ما به وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ایستادیم و همگی سفری مشابه به پایتخت عروسی جهان داشتیم.»

سه فرزند بن از همسر سابقش جنیفر گارنر و دو فرزند جنیفر از همسر سابقش مارک آنتونی در این مراسم به عنوان شاهد حضور داشتند.

لباس عروسی جنیفر یک پیراهن بی‌آستین سفید با طرح گل‌دار بافتی از خانه مد الکساندر مک کوئین بود که سال‌ها در کمد این ستاره منتظر این موقعیت واقعا خاص مانده بود.

جنیفر دراین‌باره گفت: «من این لباس را برای سالیان متمادی داشتم و فقط آن را نگه داشتم، نگه داشتم، نگه داشتم و اکنون در روز عروسی‌ام آن را می‌پوشم.»

دومین لباس عروس ستاره فیلم «با من ازدواج کن» یک لباس توری با شانه‌های برهنه از طراحی‌های زهیر مراد، طراح موردعلاقه لوپز بود که آستین‌های بلند، یقه دلبری، نیم‌تنه کرستی و دامنی مانند دم ماهی داشت. لوپز آن را با یک توری هماهنگ با تزئینات توری و یک دسته‌گل تکمیل کرده بود.

جنیفر در پایان نوشت: «عشق صبور است. بیست سال صبر» که اشاره به این واقعیت داشت که این زوج برای اولین بار ۱۸ سال پیش با یکدیگر نامزد کرده بودند اما در ادامه از ازدواج منصرف شدند.

مدارک رسمی نشان می‌دهد که جنیفر قصد دارد نام جنیفر افلک را انتخاب کند. او با امضای خبرنامه با عبارت «با عشق، خانم جنیفر لین افلک» نشان داد این موضوع واقعیت دارد.

بیشتر از زندگی