نخستین فرزند ماریا شاراپووا به دنیا آمد

ماریا شاراپووا یکی از ۳۰ بازیکن برتر جهان در تاریخ تنیس است

 چند ماه پیش این زوج مشهور در روز تولد ۳۵ سالگی شاراپووا خبر بارداری او را اعلام کردند - instagram/mariasharapova

ماریا شاراپووا، تنیس‌باز قهرمان روس و نامزد بریتانیایی‌اش به نخستین فرزندشان خوشامد گفتند.ستاره ۳۵ ساله تنیس که دو بار در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۲ رتبه نخست را بین تنیس‌بازان زن جهان کسب کرد، روز جمعه ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲، در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که فرزند‌ش، پسری به نام تئودور، روز اول ژوئیه به دنیا آمده است. او با به اشتراک گذاشتن عکسی زیبا به همراه نامزدش که یک تاجر بریتانیایی است و فرزند نورسیده‌شان، رو به نزدیک به ۴.۵ میلیون مخاطب اینستاگرامی نوشت:

 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«زیباترین، چالش‌برانگیزترین و باارزش‌ترین هدیه‌ای که خانواده کوچک ما در یکم ژوئیه می‌توانست دریافت کند.»

بازیکن شماره یک جهان که سال ۲۰۲۰ در صفحه اینستاگرامش بازنشستگی‌اش را اعلام و از دنیای تنیس خداحافظی کرد، در دسامبر همان سال با الکساندر گیلکز ۴۲ ساله نامزد شد.

این زوج مشهور چند ماه پیش و در روز تولد ۳۵ سالگی شاراپووا در ماه آوریل خبر حاملگی او را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

ماریا شاراپووا که جزو ۳۰ بازیکن برتر جهان در تاریخ تنیس است و این ورزش را از چهار سالگی با هدیه گرفتن یک راکت تنیس از یک دوست خانوادگی آغاز کرده است، زمانی در کانون توجه قرار گرفت که در ۱۷ سال در فینال انفرادی مسابقات ویمبلدون سال ۲۰۰۴، سرنا ویلیامز، قهرمان شناخته‌شده تنیس جهان را شکست داد.

این مادر جوان و بازیکن روس یکی از تنها ۱۰ زن قهرمانی است که توانسته برنده چهار گرند اسلم بشود.

ازجمله مواردی که پیش از بازنشستگی رسمی سبب شد شاراپووا از دنیای حرفه‌ای تنیس فاصله بگیرد، محرومیت او در سال ۲۰۱۶ به دلیل دوپینگ برای مسابقات آزاد استرالیا بود که فدراسیون بین‌المللی تنیس (ITF) به مدت دو سال او را از شرکت در مسابقات منع کرد.

بیشتر از زندگی