ارتباط بیانسه با مجموعه «زنان خانه‌دار واقعی دبی» چیست؟‌

پنج سال پیش لباس پوشیدن ساده بیانسه زندگی یک طراح عرصه مد را تغییر داد 

بیانسه همچنان نشان می‌دهد که فقط نامش می‌تواند خیلی چیزها را عوض کند- Kevin Winter/AFP

مجموعه واقع‌‌نمای «زنان خانه‌دار واقعی» (Real Houswives) که هر بار در یکی از شهرهای آمریکا برگزار می‌شد، در دوازدهمین نمونه خود بالاخره به جایی خارج از آمریکا رفت: دبی. پخش «زنان خانه‌دار واقعی دبی» از ماه گذشته در شبکه تلویزیونی «براوو» آغاز شد تا در آن زندگی شش زن ساکن امارات متحده عربی نمایش داده شود.

اما یکی از این شش زن اخیرا به دلیل بخشی از پیشینه زندگی خود خبرساز شده است؛ پیشینه‌ای که او را به بیانسه، خواننده ۴۰ ساله‌ آمریکایی و از مشهورترین هنرمندان جهان،‌ وصل می‌‌کند. 

لسا میلان در «زنان خانه‌در واقعی دبی» از ساختن «امپراتوری مد» خود سخن گفته است؛ نشان تجاری به نام «مینا رو» که مخصوص لباس‌هاس دوران بارداری است. او به‌تازگی در گفت‌وگو با بخش «صفحه شش» روزنامه «نیویورک‌ پست» از لحظه‌ای در دوران حرفه‌ای خود سخن گفت که «هرگز فراموش نمی‌کند». 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این لحظه به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد؛ زمانی که بیانسه لباس ماکسیِ سفیدرنگی پوشیده بود که بسیاری را مبهوت خود کرد. خانم میلان یادآوری می‌کند که این لباس از محصولات نشان تجاری او، «مینا رو»، بوده است. او می‌گوید: «تلفنم دیوانه‌وار زنگ می‌خورد. مردم و دوستانم پیام می‌دادند و من می‌گفتم‌ «چی شده؟»، و بعد گفتند که بیانسه لباس «مینا رو» پوشیده!»

همین بود که این لباس ماکسی ۱۴۹ دلاری که «یاسمین» نام داشت، به سرعت فروش رفت و لحظه مهمی در حرفه لسا میلان از راه رسید. او مشتری‌های مشهور دیگری نیز داشته است؛ از جمله سرنا ویلیامز، کلوئی کارداشیان، و جیجی حدید. 

بیانسه همچنان نشان می‌دهد که فقط نامش می‌تواند خیلی چیزها را عوض کند. جهان موسیقی در حال حاضر منتظر آلبوم هفتم او، «رنسانس»، است که در اواخر ماه جاری میلادی پخش خواهد شد. در عین حال، بیانسه فعالیت‌های خود را در صنعت مد نیز با موسیقی هماهنگ می‌کند. نشان تجاری لباس‌های «آی‌وی پارک» که متعلق به او است، قرار است در همکاری با «آدیداس»، مجموعه‌ای به نام «آیوی‌توپیا» ارائه کنند که هم‌زمان با «رنسانس» به بازار می‌آید.

بیشتر از جهان