نوشیدنی الکلی مورد علاقه شما نشان‌دهنده شخصیت شما است!

مردانی که ویسکی سفارش می‌دهند دوست‌پسرهای جالبی نیستند

نوشیدنی انتخابی هرکسی پیش از او معرف آن شخص است - Canva

همه ما تاکنون شنیده‌ایم که «ستاره ماه تولد» هر فرد می‌تواند دربردارنده ویژگی‌های خاصی برای او باشد، یا خط‌های کف دست افراد خبر از چیزهای نهانی می‌دهد، اما هیچ فکرش را می‌کردید که از نوع نوشیدنی الکی که در میخانه انتخاب می‌کنید، بتوان شما را بهتر شناخت؟

بر اساس گزارش جالب روزنامه «سان» و مصاحبه با چند متصدی بار کارکشته و باتجربه، نوشیدنی انتخابی هر کسی، بیش از داوری اولیه، معرف آن شخص است.

جیمز هریس، متصدی بار و از موسسان شرکت «تیپسی پاندا کاکتیل» (Tipsy Panda Cocktail Co) در مصاحبه با بخش «فبیولس» (Fabulous) روزنامه «سان» گفت: «در جایگاه متصدی بار در جنوب انگلستان، کم‌کم یاد می‌گیری که نوشیدنی‌ای که هر فرد سفارش می‌دهد، بیش از آنچه در نگاه اول می‌بینید، درباره او به شما اطلاعات می‌دهد.»

گرگ کودزیو، متصدی و مدیر بار «هکوس پکوس» (Hokus Pokus Bar) با ۲۰ سال تجربه ارائه مشروب‌های الکلی به مشتریان، در موافقت با جیمز می‌گوید: «به تعداد نوشیدنی‌ها، شخصیت‌های مختلف وجود دارد.»

ویسکی (با یا بدون کوکا)

به نظر جیمز، «مردانی که در بار این نوشیدنی را سفارش می‌دهند، دوست‌پسرهای جالبی نیستند. حالا شاید از نظر علمی این حرف درست نباشد، اما احتمالش زیاد است که این افراد زود عصبی شوند و اصلا حرف شما به کله‌شان نرود.»

کودزیو اضافه می‌کند که دوستداران ویسکی «معمولا افرادی پیچیده و منظم»‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ودکا سودا

بر اساس گفته‌های گرگ و جیمز، انتخاب «ودکا با سودا» به ‌عنوان یک نوشیدنی سالم اما بی‌مزه که رژیم غذایی هیچکس را نیز به هم نمی‌ریزد، عاقلانه است.

جین و تونیک

آن‌هایی که عاشق «جی‌تی» یا «جین و تونیک‌»اند، معمولا شغل‌های جالبی دارند و از آدم‌های «با حال» جمع محسوب می‌شوند.

جین صورتی با لیموناد

به گفته جیمز، اگر گزینه شما این نوشیدنی باشد، به احتمال زیاد خیلی جوانید و «در نوشیدن تازه‌کار». 

از سوی دیگر، استف باتری، متخصص مشروب‌های الکلی، اضافه می‌کند که معمولا نوشندگان جین به اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و نظرشان چیست، اهمیت زیادی می‌دهند.

رام

به گفته گرگ، آن‌هایی که «رام» نوشیدنی مورد علاقه‌شان است، آدم‌های سرگرم‌کننده و خوش‌مشربی‌اند.

استف نیز معتقد است کسانی که «رام» می‌نوشند، افرادی منطقی‌اند و دوست ندارند «سیاه‌مست» شوند.

اسپیریتس با ردبول

اگر از آن دسته باشید که «ردبول» خود را با ودکا می‌نوشند، حتما سر پر سودایی دارید. 

چنانکه جیمز می‌گوید، کسانی که چنین انتخابی دارند، «تا وقتی که متصدی بار، آن‌هم بعد از آنکه تعطیل کرد، چند بار چراغ‌ها و موسیقی را خاموش و روشن نکند، ول‌کن قضیه نیستند» و به رقص و نوشیدن ادامه می‌دهند.

ظاهرا افرادی که نوشیدنی‌های انرژی‌زا را با الکل ترکیب می‌کنند، می‌توانند آدم‌های دردسرسازی باشند.

آب‌جو

گرگ باور دارد که «آبجو برای افرادی است که راحت استرس می‌گیرند و مدام نگران آینده یا هرگونه چیزهای نامعلوم دیگرند. آن‌ها [آبجو را انتخاب می‌کنند] چون انتخاب ساده‌ای است و لازم نیست زیاد راجع به آن فکر کنند.»

به گفته جیمز، اگر آدمی باشید که آبجو دست‌ساز دوست دارد، از جمله ویژگی‌های شما، می‌توان به توجه زیادتان به جزئیات اشاره کرد.

شراب سفید

بر اساس گفته سه متصدی بار مذکور که حاصل سال‌ها تجربه آن‌ها در برخورد با افراد مختلف و انتخاب‌های آن‌ها در مشروب‌های الکلی است، کسانی که «شراب سفید» می‌نوشند، معمولا حدود ۳۰ سال سن دارند، و آدم‌هایی کنجکاو، کمال‌گرا، طنازند.

شراب قرمز

به گفته گرگ، کسانی که «شراب قرمز» دوست دارند، آدم‌هایی ماجراجو و در عین حال بسیار مرتب‌اند. 

اما استف معتقد است کسانی که شراب قرمز می‌نوشند، خوب می‌دانند از چه خوششان می‌آید و از چه نه، و باکی هم از بیان آن ندارند: «با آنکه نوشندگان شراب قرمز فضای سطح بالا و باکلاسی ایجاد می‌کنند، در عین حال هیچ تاب تحمل شنیدن حرفی روی حرف خودشان ندارند.»

شامپاین و شراب گازدار

به گفته گرگ، این افراد همه تلاش خود را به خرج می‌دهند که بیشترین لذت را از زندگی ببرند.

شات تکیلا

به گفته جیمز، اگر فردی به متصدی بار سفارش یک شات «تکیلا» بدهد، انگار به او می‌گوید «فردا قرار نیست سرکار بروم»، یا «اصلا برایم مهم نیست که قرار است سرکار بروم».

یعنی فردی بی‌خیال و جسور که تا زمانی که با سردردی شدید از خواب بلند نشود، به عواقب کارش اهمیتی نمی‌دهد.

موهیتو

از نظر ادموند وود، بنیانگذار کارخانه مشروب‌سازی «بلگرو رام» (Belgrove Rum)، کسانی که «موهیتو» گزینه همیشگی‌شان است، «ماجراجو، باحال، و عاشق بارهای ساحلی»‌اند.

مارتینی کلاسیک

اگر انتخابتان «مارتینی کلاسیک» است، لابد به انجام کارها با روش‌های سنتی تمایل دارید و «نیز مرموز و باهوشید و می‌دانید توجه‌تان را روی چه بگذارید.»

بیشتر از زندگی