پاپیون روی لباس کیت میدلتون در ویمبلدون به چه معناست؟

کیت میدلتون همواره با سبک لباسی که به تن دارد به رنگ‌های رسمی ویمبلدون احترام می‌گذارد

دوشس کمبریج اولین‌ بار هنگام تماشای مسابقات سال ۲۰۱۷ در ویمبلدون از این روبان استفاده کرد-SEBASTIEN BOZON / AFP

سبک لباس پوشیدن کیت میدلتون، دوشس کمبریج، هنگام حضور و تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون همیشه میان طرفداران مد جذاب است و امتیاز بالایی می‌گیرد.

در حالی که بیشتر لباس‌های دوشس کمبریج هنگامی که تماشای مسابقات تنیس می‌رود دارای مروارید یا نگین‌های طلایی درخشان است، او همیشه زیوری هم به آن اضافه می‌کند: پاپیونی کوچک به رنگ بنفش و سبز تیره که بالای قلبش قرار می‌گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این پاپیون روبانی شامل رنگ‌های رسمی ویمبلدون، یعنی سبز تیره و بنفش، است و فقط اعضای باشگاه تنیس و کروکت روی چمن انگلستان (AELTC) که دوشس کمبریج حامی آن است، می‌توانند از آن استفاده کنند. 

به نوشته فوربز، این باشگاه فقط ۳۷۵ عضو دارد و پذیرش در آن سخت است و در حال حاضر، بیش از هزار نفر برای پذیرش در این باشگاه در فهرست انتظارند.

کیت میدلتون هنگام حضور برای تماشای مسابقات همواره با سبک لباسی که به تن دارد به رنگ‌های رسمی ویمبلدون احترام می‌گذارد، برای نمونه، او در سال ۲۰۱۹، با لباس سبز تیره‌ای از الکساندر مک‌کویین و در سال ۲۰۲۱، با لباس سبز روشنی از امیلیا ویکستد در ویمبلدون حاضر شد.

دوشس کمبریج اولین‌ بار هنگام تماشای مسابقات سال ۲۰۱۷ در ویمبلدون از این روبان استفاده کرد، روز ۱۷ ژوییه آن سال، او با لباسی گلدار طراحی کارتین واکر و با همین روبان به شاهزاده ویلیام پیوست تا در فینال انفرادی مردان، راجر فدرر و مارین چیلیچ را تشویق کنند.

از آن سال تاکنون، دوشس کمبریج هنگام تماشای مسابقات ویمبلدون همواره این روبان را بر سینه داشته است، غیر از یک‌ بار در مسابقه فینال زنان در سال ۲۰۱۸ که همراه مگان مارکل این مسابقه را تماشا کرد.

کیت میدلتون امسال هم دو بار به ویمبلدون رفته است، از جمله برای تماشای فینال زنان، و هر دو بار این پاپیون روبانی بر سینه‌اش خودنمایی می‌کرد.

بیشتر از زندگی