رونمایی گوچی از اولین مجموعه مخصوص حیوانات خانگی‌

صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند اثر پنجه‌های آن‌ها را بر روی ردیاب حک کنند

 اقلام این مجموعه عبارتند از قلاده و بند چرمی با نوارهای قرمز و سبز مخصوص گوچی و لباس‌های نخی و بارانی- facebook/GUCCI

حالا صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند با خریدن وسایل گوچی مخصوص حیوانات خانگی، فرزندان پشمالوی خود را از قبل هم لوس‌تر کنند.

گوچی اولین مجموعه جدید خود را از لباس‌ها، لوازم جانبی، و اقلام خانگی مخصوص حیوانات خانگی، از جمله مبل‌های مینیاتوری، زیرانداز غذاخوری، و کالسکه‌های مسافرتی، عرضه کرده است.

این مجموعه جدید مخصوص حیوانات خانگی گوچی (Gucci Pet Collection) جزو «مجموعه سبک زندگی» (Gucci Lifestyle lin) خانه مد ایتالیایی لوکس گوچی است و قیمت‌هایش در بازه ۱۳۵ پوند (۱۶۴ دلار) برای قاب «دابل جی» (GG) ایرتگ نشانه‌دار، تا پنج هزار و ۷۱۰ پوند (شش هزار ۹۵۲ دلار) برای مبل هندسی طرح جی (G) مخصوص حیوانات خانگی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سایر اقلام این مجموعه عبارتند از قلاده و بند چرمی با نوارهای قرمز و سبز مخصوص گوچی (از ۱۷۰ تا ۴۰۰ پوند -۲۰۷ تا ۴۸۷ دلار)، تی‌شرت‌ نخی مخصوص حیوانات خانگی با طرح هرباریوم این نشان تجاری (۲۲۰ پوند-۲۶۸ دلار)، کیف چرمی مخصوص حمل کیسه‌ مدفوع (۲۸۵ پوند-۲۴۷ دلار)، ژاکت‌ پشمی حیوانات خانگی با طرح توت‌فرنگی (۳۴۵ پوند-۴۲۰ دلار)، ظروف طرح‌دار، و در برنجی نقره‌رنگ مخصوص ظرف غذا با دسته‌های میوه‌ای شکل (۴۰۰ تا ۶۱۰ پوند- ۴۸۷ تا ۷۴۲ دلار).

گوچی که به پیشبرد اهداف خود در زمینه پایداری زیستی متعهد شده است، این مجموعه مخصوص حیوانات خانگی را با استفاده از پلی‌استر بازیافتی و پنبه بازیافتی یا دمیترا (Demetra) تولید کرده است که پارچه‌ای است حاصل نوآوری خود گوچی و از مواد خام فاقد محصولات حیوانی و با استفاده از منابع تجدیدپذیر تولید شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @gucci

هدف برنامه پایدار ۱۰ ساله این نشان تجاری این است که ۹۵ درصد مواد خام قابل ردیابی باشند و مقدار چرمی که در طول فرآیند تولید پردازش می‌شود، کاهش یابد.

تصویرهای برنامه تبلیغاتی این محصولات حیوانات خانگی را که در آن چند گربه‌، سگ‌های‌ کورگی (corgis)، دش‌هاند (daschunds)، چو‌واوا (chihuahuas) و حضور داشتند، مکس سیدنتوف، هنرمند و عکاس نامیبیایی-آلمانی، ثبت کرده است.

در یکی از عکس‌ها یک سگ چو‌واوا بلوز پشمالوی صورتی و کلاهی هم‌خوان با آن پوشیده است. در دیگری، یک سگ کورگی روی یکی از مبل‌های مخصوص حیوانات خانگی با پارچه چاپی نشسته و قلاده راه‌راه قرمز و سبز گوچی به گردن دارد.

در عکسی دیگر یک گربه سفید ایرانی در حالیکه در مقابل یک ظرف دردار گوچی ایستاده است، نگاه باشکوه اشرافی‌اش را به دوربین دوخته و عکس چهارم، دو گربه پلنگی (‌Tabby) را نشان می‌دهد که در کنار یک کیف نشانه‌دار [منقش به حروف اول نام] مخصوص حمل حیوانات خانگی نشسته‌اند.

سیدنتوف گفت: «با الهام‌گیری از دیدگاه اصلی گوچی در مورد فردیت - حتی فردیت حیوانات خانگی در کنار انسان- با استفاده از پس زمینه‌های پررنگ‌، شخصیت هر حیوان برجسته می‌شود.»

© The Independent

بیشتر از زندگی