زندگی مرد بی‌خانمان و ۴۷ گربه‌اش در اتومبیل

عکس گربه‌ها به موضوعی داغ برای بحث بین کاربران تبدیل شد و همین توانست آن‌ها را نجات دهد

این گربه‌ها در اتومبیل مردی زندگی می‌کردند که اخیرا بی‌خانمان شده بود اما نمی‌خواست حیواناتش را تنها بگذارد - Facebook/animalhumanesociety

این روزها عکسی تکان‌دهنده در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود که ۴۷ گربه را در ماشینی پارک‌شده در گرمای شدید مینه‌سوتای آمریکا نشان می‌دهد.

این عکس از زمان انتشار در اینترنت، به موضوعی داغ برای بحث بین کاربران تبدیل شد و همین توانست گربه‌ها را نجات دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا به اعلام سازمان «انیمال هیومن سوسایتی» (Animal Humane Society)، این گربه‌ها با مردی زندگی می‌کردند که اخیرا بی‌خانمان شده بود اما نمی‌خواست حیواناتش را تنها بگذارد و آن‌ها را رها کند. بنابراین گربه‌ها را با خود همراه کرده بود.

با رسیدن دمای هوای مینه‌سوتا به بالای ۳۲ درجه سانتی‌گراد، این مرد تصمیم گرفت کمک انیمال هیومن سوسایتی (ای‌اچ‌اس) را بپذیرد.

ای‌اچ‌اس عکس این گربه‌ها را که از کمتر از یک‌ تا ۱۲ سال سن دارند، روز پنجشنبه، ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲، در حساب فیس‌بوک خود با بیش از ۱۲۰ هزار مخاطب، به اشتراک گذاشت. امدادگران صاحب این گربه‌ها را نیز بررسی کردند و امکانات پزشکی موردنیاز را برای او فراهم آوردند.

سازمان ای‌اچ‌اس در پست فیس‌بوکی خود، در توصیف وضعیت صاحب گربه‌ها، نوشت: «گرما و رطوبت شدید ژوئن، بدون سرپناه، بدون تهویه مطبوع، زندگی داخل ماشین در کنار گربه‌ها، در حالی که نمی‌دانی به کدام سو بروی؛ این واقعیت زندگی یکی از اعضای جامعه ما است که یک افسر پلیس نگران با بررسی ماشین این مرد با آن مواجه شد.»

ای‌اچ‌اس که انجمنی متشکل از حامیان حیوانات برای کمک به حیوانات مینه‌سوتا است، ۴۷ گربه این مرد بی‌خانمان را از ون خارج کرد تا با اجرای مراقبت‌های لازم، آن‌ها را برای واگذاری به انسان‌های خیرخواه و علاقه‌مند آماده کند.

گربه‌ها پیش از آنکه برای سرپرستی به فردی سپرده شوند، از نظر بیماری بررسی، واکسینه و کرم‌زدایی خواهند شد و پس از عقیم‌سازی، به صاحب تازه واگذار می‌شوند.

با وجود آنکه این گربه‌ها در گرمای شدید و شرایط غیربهداشتی زندگی می‌کرده‌اند، وضعیت سلامتی به‌نسبت خوبی دارند و مشکلات آن‌ها به کم‌آبی و اینکه هنوز به دستان مهربان حامیان بی‌اعتمادند، خلاصه می‌شود.

بیشتر از زندگی