نجات گربه از زندان

گربه‌‌ای با بالا رفتن از سیم خاردار، خود را به داخل زندان انداخته بود

پَت فوت» که  نمی‌خواست از دیوار پایین بیاید، سرانجام توسط ماموران حمایت حیوانات نجات داده شد- Photo credit: RSPCA.

زندانیان و کارکنان زندان «هَوریگ» متوجه گربه‌ای شدند که بعد از محصور شدن در داخل محوطه زندان، با احتیاط در دیواره سیم خاردار اطراف زندان حرکت می‌کند. 

«پَت فوت» که  نمی‌خواست از دیوار پایین بیاید، سرانجام توسط ماموران حمایت حیوانات نجات داده شد و به خاطر جراحات سطحی که در میان سیم‌های خاردار دیده بود، به دامپزشکی برده شد.

بازرس حمایت حیوانات، مارتین فلچر، پت فوت را به خانه‌اش برد، اما خوشبختانه صاحبان آن گربه از محل او مطلع شدند و او را بار دیگر به میان خانواده بازگرداندند. 

آقای فلچر گفت:«نمی‌دانم چطور (پت فوت) توانسته بود تا این ارتفاع از دیوار سیم خاردار بالا برود و تا آن حد در محوطه زندان پیش برود.»

او افزود:«او تقریبا سه بار سقوط کرد، اما هربار توانست خودش را بالا بکشد.» 

«بیچاره گربه سخت وحشت کرده بود و نمی‌‌گذاشت نجاتش بدهند. صبر و حوصله و چند نردبان لازم بود تا چوب نجات به او برسد و پت فوت را به جای امنی منتقل کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«گربه نازی است. نمی‌خواستم در ایام کریسمس و سال نو او را در مرکز نگاهداری گربه‌ها بگذارم و با خودم به خانه آوردمش تا برای جشن‌های کریسمس آرام بشود، اما خوشبختانه روز بعد صاحبانش که توسط همسایه‌ها از ماجرای گربه‌شان مطلع شده بودند، با من تماس گرفتند. صاحب پت فوت، آنجلا درایور سویلز، گفت که پت فوت بعد از ماجرای ورود زندان برای  خودش اسم و رسمی به هم زده است.»

او گفت:«چهار یا پنج روز بود که گم شده بود، اما قبلا هم غیبش زده بود.»

«قبلا همیشه برمی‌گشت. به همین دلیل وقتی یکی از همسایه‌ها از ماجرای نجات یک گربه گفت، فکر کردیم باید پت فوت باشد.»

«حالا قدری مشهور شده. می‌توانید تصور کنید که شوخی‌های بسیاری درباره او و رفتنش به داخل زندان می‌شود.»

خانم درایور سویلز گفت، با این پیش‌بینی که گربه‌اش بار دیگر هم تصمیم به شیطنت خواهد گرفت، قصد دارد زیر پوستش یک «مایکروچیپ» (ردیابی)  قرار بدهد. 

© The Independent

بیشتر از جهان